Kom i gang med Webex

Senest opdateret: 15. Nov 2024


Har du brug for hjælp til at komme i gang med Webex, eller finde svar på generelle spørgsmål, kan du finde det herunder.




Netværkskrav (Ip, proxy og firewall)

Vær opmærksom på opsætningen af jeres netværk, da Webex klienten ellers ikke vil virke.
Brug disse oplysninger til, at se om jeres netværk er sat op korrekt.
Klik her


Har du ikke modtaget en velkomstmail?

Har du ikke modtaget en velkomstmail, skal licensen tilknyttes dit telefonnummer/bruger i vores Selvbetjening. Se vores guide til hvordan du tilknytter licensen i Selvbetjeningen.




Download Webex

Husk at vælge den rigtige downloadfil, afhængigt af om du har macOS, Windows eller Android.

Download Webex her

Har jeg Windows 32 bit eller 64 bit? Se Microsofts guide




Kom i gang med Webex

  1. Når du har modtaget velkomstmailen, og hentet Webex klienten, kan du logge ind.
    Vigtigt: Din Webex konto SKAL oprettes via velkomstmailen.

  2. Åben Webex klienten og vælg "log ind"

  3. Indtast din e-mail adresse.

  4. Indtast din adgangskode.
    Kan du ikke huske din adgangskode? Få hjælp i FAQ'en herunder.

  5. Du er nu logget ind og kan begynde at bruge Webex.




Ekstra hjælp til Webex

Kan du ikke huske din adgangskode, kan du nemt få det tilsendt via sms.
Alternativt skal adgangskoden ændres i vores Selvbetjening.

Brugernavnet 
til Webex er altid din e-mail.

Bemærk: Ændre du adgangskoden, vil den skifte i følgende programmer/applikationer:
Webex, Assist app, Unity og Communicator.

Sms med adgangskode

  1. Send en sms til nummeret ”10200” med teksten ”Password”.

  2. Indenfor ca. 5 minutter vil du modtage en separat sms, med en autogenereret adgangskode.

Selvbetjening

  1. Log ind på Selvbetjeningen.

  2. Klik på "telefoniløsning".

  3. Klik på "brugere" og derefter "brugeroversigt".

  4. Find brugeren og klik på "blyanten".

  5. Find overskriften "login informationer" og klik på "rediger".

  6. Opret en ny adgangskode og klik på "gem"

Har du oprettet en bruger, men kan ikke søge alle dine kollegaer frem?

Webex synkroniserer automatisk med Outlook Office 365, men "mappe-synkroniseringen sker kun én gang om ugen". Derfor kan det tage op til 7 dage, før en ny kontakt vises i Webex.

Ved en ny installation eller oprettelse af Webex konto kan det tage op til 14 dage, før alle kontakter fra Outlook er synkroniseret.

Nej, det er desværre ikke muligt. Man kan i stedet indtaste det nummer man ønsker at ringe til.

Du kan sagtens benytte dit nuværende headset til Webex appen.
Vi yder dog ikke support på dit headset, hvis du har udfordringer med det. I det tilfælde skal du kontakte forhandleren af dit headse

Se Ciscos hjælpeside omkring hvilke headset de understøtter, og dermed giver den bedste oplevelse når man bruger Webex appen.

Nej, det kan vi desværre ikke. Brugeren af Webex skal selv opsige/afmelde deres profil, før den kan blive aktiveret Webex on Broadworks.

Ændringer til kontakter bliver synkroniseret hver 7. dag til Webex, men tilføjelse eller fjernelse af kontakter sker samme dag.

Nej, det er desværre ikke muligt at deaktivere kaldet. Hvis du ikke ønsker at modtage kald på din mobil via Webex, skal du logge ud af app'en.

Når Webex er lukket/når du ikke er logget ind i Webex, bliver data ikke synkroniseret.

Brug disse oplysninger til, at se om din enhed har de understøttede systemkrav.
Klik her.

Taksering af opkald fra Webex sker altid fra Danmark og er derfor uden roamingafgift.

Bemærk: TDC Erhverv Webex anvender data som i visse tilfælde takseres

Kontakt

Vi er her for at hjælpe

Derfor er du også mere end velkommen til at chatte, ringe eller skrive direkte til os,
så vil vi hjælpe dig godt på vej.

Kontakt os

Kontakt ikon med nissehuer