Opsætning af voicemail

Senest opdateret: 7. Jun 2023

Med voicemail-funktionen kan du aktivere/deaktivere din voicemail, vælge en velkomsthilsen og indstille antallet af ring før opkaldet går til voicemail. Hvis du slår voicemail fra, vil telefonen fortsætte med at ringe, og det vil ikke være muligt at lægge en besked eller høre en velkomsthilsen.

Et eksempel på anvendelse af voicemail er, når en medarbejder vender tilbage fra ferie og ønsker at indstille en tidligere optaget besked som velkomsthilsen. Med TDC Erhverv Selvbetjening kan du nemt administrere dine voicemail-indstillinger på ethvert tidspunkt.




Kom i gang med opsætning af voicemail

Det er muligt at opsætte voicemail gennem “brugeroversigten” på Selvbetjeningen.  

Gå direkte til brugeroversigten på Selvbetjeningen her.

  1. Ud fra brugerens navn til højre, skal du klikke på “blyant-ikonet” for at redigere. 

  2. Klik på “Rediger” ved “Voicemail” under punktet “Voicemail”.  

  3. Det er nu muligt at redigere i voicemail-indstillingerne.  

  4. Klik på “OK” for at gemme ændringerne. 




Billedet viser indstillinger for Voicemail i Selvbetjening - TDC Erhverv.
Billedet viser antal ring for voicemail i Selvbetjening -  TDC Erhverv.