Nummer ved udgående opkald

Senest opdateret: 27. Feb 2024

Med funktionen nummer ved udgående kald er det muligt at ændre nummeret, som vises på modtagers display. 

Et eksempel kunne være at en medarbejder, ikke ønsker at få vist deres egent nummer ved udgående opkald, og derfor ønsker fremvise virksomhedens hovednummer i stedet. Ved at benytte Selvbetjeningen, er det muligt at ændre nummeret på udring efter behov.




Kom i gang med nummer ved udgående opkald

Det er muligt at ændre nummeret på udgående kald gennem “brugeroversigten” på Selvbetjeningen.  

Gå direkte til brugeroversigten på Selvbetjeningen her.

  1. Ud fra brugerens navn til højre, skal du klikke på “blyant-ikonet” for at redigere.   

    NVUO Billede 1

  2. Klik på “Rediger” ved “Nummer ved udgående opkald” under sektionen “Numre”.  

    NVUP Billede 2

  3. Her er det muligt at fortage ændringerne.  

  4. Klik på “OK” for at gemme ændringerne.