Er min faktura betalt?

Senest opdateret: 29. Jan 2024

Du kan altid logge ind i Selvbetjening og tjekke status på dine fakturaer.



Sådan tjekker du om din faktura er betalt 

Du kan se din fakturastatus i din fakturaoversigt på Selvbetjening.

  1. Gå direkte til Fakturaoversigt i Selvbetjening her

  2. Se status på din faktura i højre side

(eksempel)

Billedet viser hvor du finder din betalingsstatus i Selvbetjening fra TDC Erhverv


Typer af betalingsstatus:

Billedet viser ikonet for hvis din faktura ikke er betalt hos TDC Erhverv

Dette ikon betyder, at din faktura ikke er betalt og betalingsfristen ligger i fremtiden.

Billedet viser ikonet hvis du ikke har betalt din faktura efter tidsfristen

Dette ikon betyder, at din faktura ikke er betalt og betalingsfristen er overskredet.

Billedet viser at din faktura er betalt fra TDC Erhverv

Dette ikon betyder, at din faktura er betalt.




Er fakturaen ikke betalt?

Hvis du ikke har betalt en faktura, kan du klikke på “Betal nu”. Udfyld den e-mailadresse, som du ønsker en bekræftelse på din betaling på og klik på Næste. Efterfølgende vil du blive ført til vores betalingsside, hvor din faktura kan betales. Er din konto tilmeldt betalingsservice vises knappen "Betal nu" ikke.

Er du ikke logget ind i Selvbetjening? Betal din faktura her.

Bemærk: Der kan gå op til tre hverdage fra din betaling til, at din betalingsstatus er opdateret i Selvbetjening.