Er min faktura betalt?

Senest opdateret: 23. Mar 2023

Du kan altid logge ind i Selvbetjening og tjekke status på dine fakturaer.



Sådan tjekker du om din faktura er betalt 

Gå direkte til Selvbetjening her.    

Log ind på Selvbetjening og klik på “Fakturaer og forbrug” i menupunktet til venstre. 

Viser menupunktet for fakturaer og forbrug i Selvbetjening - TDC Erhverv.

Ud fra det kontonummer, der ønskes en status for, skal du klikke på “Hent betalingsstatus”. 

Billedet viser hent betalingsstatus i Selvbetjening - TDC Erhverv.

Din faktura er betalt, hvis et grønt flueben som dette bliver vist. 

Grønt flueben betyder, at din faktura er betalt.





Er fakturaen ikke betalt?

Hvis du ikke har betalt en regning, kan du klikke på “Betal nu”. Du vil efterfølgende blive ført til vores betalingsformular. Indtast følgende: kontonummer, fakturanummer og e-mail. Følg derefter processen ved at klikke på “Næste”.