Start med at udfylde vores online ansøgningsskema. I har ikke automatisk et login til vores Selvbetjening.
Udfyld ansøgningsskemaet her.
Login sendes til virksomhedens e-Boks
Efter I har udfyldt ansøgningsskema online, vil I modtage jeres brugernavn og en aktiveringskode i virksomhedens e-Boks indenfor 2 timer. Dette er af sikkerhedsmæssige og juridiske årsager.
Har virksomheden allerede en administrator?
Ja, men vi kender ikke det eksisterende login
Har I kun én administrator til Selvbetjeningen, som måske har skiftet job? Så kender I muligvis ikke jeres login til Selvbetjeningen.
Så skal I kontakte support, så vi kan slette det gamle login.
Derefter skal I ansøge igen, så I får et nyt login til den nuværende administrator i virksomheden.
Kontakt support.
Skal der oprettes nye logins til kollegaer?
Har I allerede et login, skal jeres administrator oprette nye logins til kollegaer via sit login.
Det vil sige, at I selv står for nye logins og de rettigheder, som de oprettes med.
Hvad får I adgang til?
En adgang til Selvbetjeningen giver mulighed for, at I kan administrere alle abonnementer, der er registreret under virksomhedens CVR-nummer.
Se alle virksomhedens og eventuelle datterselskabers fakturaer og forbrug
Bestille nye eller opgradere eksisterende abonnementer
Ændre stamdata og fakturaformat
Administrere eventuelle telefoniløsninger, Personligt Nummer og andre produkter
Giv kollegaer et login til hele eller dele af Selvbetjeningen
Chat med os
Du har mulighed for at skrive til os via vores chat - Find den nede i højre hjørne
Accepter "funktionelle" cookies på vores hjemmeside, hvis du ikke kan se chatten.
Se også chattens åbningstider her.