Få adgang til Selvbetjening

Senest opdateret: 12. Sep 2023

Start med at udfylde vores online ansøgningsskema. I har ikke automatisk et login til vores Selvbetjening.
Udfyld ansøgningsskemaet her.


Login sendes til virksomhedens e-Boks

Efter I har udfyldt ansøgningsskema online, vil I modtage jeres brugernavn og en aktiveringskode i virksomhedens e-Boks indenfor 2 timer. Dette er af sikkerhedsmæssige og juridiske årsager.




Har virksomheden allerede en administrator?

Ja, men vi kender ikke det eksisterende login
Har I kun én administrator til Selvbetjeningen, som måske har skiftet job? Så kender I muligvis ikke jeres login til Selvbetjeningen.
Så skal I kontakte support, så vi kan slette det gamle login.
Derefter skal I ansøge igen, så I får et nyt login til den nuværende administrator i virksomheden.
Kontakt support.

Skal der oprettes nye logins til kollegaer?
Har I allerede et login, skal jeres administrator oprette nye logins til kollegaer via sit login.
Det vil sige, at I selv står for nye logins og de rettigheder, som de oprettes med.




Hvad får I adgang til?

En adgang til Selvbetjeningen giver mulighed for, at I kan administrere alle abonnementer, der er registreret under virksomhedens CVR-nummer.

  • Se alle virksomhedens og eventuelle datterselskabers fakturaer og forbrug

  • Bestille nye eller opgradere eksisterende abonnementer

  • Ændre stamdata og fakturaformat

  • Administrere eventuelle telefoniløsninger, Personligt Nummer og andre produkter

  • Giv kollegaer et login til hele eller dele af Selvbetjeningen






Chat med os

Du har mulighed for at skrive til os via vores chat - Find den nede i højre hjørne


Accepter "funktionelle" cookies på vores hjemmeside, hvis du ikke kan se chatten.
Se også chattens åbningstider
her.