Ingen tjeneste på Mobilt Bredbånd

Senest opdateret: 4. Aug 2023

Find hjælp til at oprette forbindelse til dit mobile bredbånd, hvis du oplever, at der er ingen tjeneste.


Prøv nedenstående trin til at løse problemet med forbindelsen.



Genstart din mobilt bredbåndsrouter

  1. Sluk routeren ved at tage strømmen, eller trykke på "tænd/sluk knappen".

  2. Tænd igen efter 10 sekunder.

  3. Tjek om problemet er løst.

  4. Er problemet ikke løst, så gå videre til næste step i guiden.



Er pinkoden slået fra?

I nogle tilfælde kan det være, at pinkoden til simkortet, ikke er blevet slået fra. Pinkoden blokerer for signalet til routeren, hvis den ikke kan indtastes i et display (som fx på en mobiltelefon).

  1. Slå simkortets pinkode fra ved at sætte simkortet over i en mobiltelefon.

  2. Deaktiver simkortets pinkode under mobiltelefonens indstillinger.

    iPhone: Gå til Indstillinger -> Mobilnetværk -> PIN-kode til SIM -> Slå fra
    Android: Gå til Indstillinger -> ’’Biometriske data og sikkerhed’’ -> ’’Andre sikkerhedsindstillinger’’
    -> ’’Konfigurer SIM-kortlås’’ -> Slå fra

Bemærk: Guiden til iPhone/Android er generel og de enkelte trin kan ændre sig fra enhed til enhed




Test simkortet i en mobiltelefon

  1. Sæt simkortet over i en mobiltelefon og test om det får forbindelse. Hvis du får forbindelse med simkortet i en mobiltelefon, ligger fejlen ikke på simkortet, men i din router. Kontakt forhandleren af routeren, eller egen it-afdeling.

    Kontakt os, hvis routeren er fra TDC.

  2. Fejler forbindelsen fortsat, følger fejlen med stor sandsynlighed simkortet.

    Kontakt os, hvis fejlen følger med simkortet.









Chat med os

Du har mulighed for at skrive til os via vores chat - Find den nede i højre hjørne

Billedet viser muligheden for at chatte med TDC Erhverv


Accepter "funktionelle" cookies på vores hjemmeside, hvis du ikke kan se chatten.
Se også chattens åbningstider
her.