Ingen tjeneste på Mobilt Bredbånd

Senest opdateret: 24. Nov 2022

Hvis du har problemer med at oprette forbindelse til internettet med dit mobile bredbånd, kan du finde hjælp herunder.

Det er altid en god idé at genstarte din mobile bredbåndsrouter, hvis du oplever problemer forbindelsen.

  1. Sluk routeren ved at tage strømmen, eller trykke på "tænd/sluk knappen".

  2. Tænd igen efter 10 sekunder.

  3. Tjek om problemet er løst.

I nogle tilfælde kan det være at pinkoden til simkortet, ikke er blevet slået fra.

Du kan slå simkortets pinkoden fra, ved at sætte simkortet over i en mobiltelefon, hvor det er muligt at deaktivere simkortets pinkode, under mobiltelefonens indstillinger (indstillingerne er forskellige fra mærke til mærke af mobiltelefon).

Nogle gange, når man sætter et simkort i fx en computer første gang, kan det have svært ved at oprette forbindelse til internettet.
Det hjælper rigtig tit, hvis man sætter simkortet over i en mobiltelefon først, og sikre at simkortet får forbindelse til internettet.

Simkortet virker i en mobil
Hvis du får forbindelse med simkortet i en mobiltelefon, ligger fejlen ikke på simkortet, men i din router. 
Kontakt forhandleren af routeren, eller egen it-afdeling.
Kontakt os, vis routeren er fra TDC.

Simkortet virker ikke i en mobil
Hvis du sætter dit simkort i en mobiltelefon og du fortsat ikke har forbindelse, følger fejlen med stor sandsynlighed simkortet.
Hvis det er tilfældet, er du velkommen til at kontakte teknisk support.
Kontakt teknisk support.