Secure Mobil

Senest opdateret: 9. Aug 2022

Her kan du læse mere om Secure Mobil, og hjælp og vejledning til, hvis du oplever problemer med produktet.

Problemer med en eksisterende løsning

  1. Tjek APN-opsætningen på din enhed
    For at kunne forbinde til din virksomheds lukkede netværk, skal du have den rigtige APN-opsætning. Ved et standardmobilabonnement, som ikke har Secure Mobil, skal APN’et være indstillet til ”internet”. Du kan se mere om vores standard APN-opsætning her.

    Hvis du ikke ved, hvad jeres virksomheds APN er, skal du kontakte jeres it-administrator i virksomheden. 

  2. Genstart din enhed
    Genstart din mobiltelefon, da det ofte løser fejlen.

    Bemærk: Hvis du genstarter din telefon, skal du bruge din pinkode. Find den på Mit TDC Erhverv.
    Alternativt kan du få en administrator til at finde oplysningerne via vores Selvbetjening. Gå til vores Selvbetjening her.

Er hele jeres Secure Mobil løsning afbrudt, skal I kontakte vores tekniske support.


Hvad er en Secure Mobil løsning?

Med TDC Secure Mobil får man en sikker lukket netværksløsning til TDC’s mobilnet. Løsningen giver adgang til din virksomheds netværk via pc, tablet eller mobil. Løsningen fungerer ved at kryptere datatrafikken, så ingen andre kan "lytte med". Al datatrafik krypteres, når du går på internettet via virksomhedens systemer og dermed følger sikkerhedspolitikken. De mobile brugere er under samme "paraply" som dem på virksomhedens interne netværk, så trafikken er sikret mod uønsket indtrængen, virus og spam.