Har du mistet eller fået stjålet din mobil, kan du finde hjælp til at spærre simkortet her.
Spær simkort via Selvbetjening
Spærring af et simkort kan gøres via vores Selvbetjening.
Du finder det på medarbejdersiden.
Spær simkort via opkald
Ring til os for at spærre dit simkort. Du kan ringe gratis til os døgnet rundt.
Opkald i åbningstiden
Ring på 70709090
I menuen tast 1
Opkald uden for åbningstiden
Denne service er gratis døgnet rundt.
Du vil blive præsenteret for et beløb, men dette gælder kun fejlmeldinger udenfor normale åbningstider.
Ring på 70709090
I menuen tast 2
Genåben et spærret simkort
Vil du have ophævet en spærring, vil du kunne gøre det på samme måde, som da du fik simkortet spærret (via Selvbetjeningen eller direkte kontakt).
Bemærk: Det er gratis at genåbne simkortet via Selvbetjening.
Det koster 99 kr. at genåbne simkortet over telefonen.
Vil du bestille et nyt simkort?
Bestillinger af et nyt simkort skal gøres via vores Selvbetjening.
Skift af simkort kan gøres via forsiden på Selvbetjening.
Har du glemt din pinkode?
Find den på Mit TDC Erhverv.
Alternativt kan du få en administrator til at finde oplysningerne via vores Selvbetjening.
Politianmeld
Du skal bruge IMEI-nummeret, når du melder en mobiltelefon stjålet hos politiet. Hvis en mobiltelefon bliver spærret på IMEI-nummeret, vil den ikke kunne bruges til opkald/data/SMS/MMS m.m. før, at spærringen igen er hævet hos politiet – heller ikke med et nyt simkort.
IMEI-nummeret er din mobiltelefons 15-cifrede ID- eller serienummer. Det er en god idé at gemme købskvitteringen eller skrive din telefons IMEI-nummer ned, hvis din mobiltelefon skulle blive stjålet eller går i stykker.
Du kan finde din mobils IMEI-nummer flere steder:
På din kvittering for køb af mobiltelefonen
Under stregkoden bag telefonens batteri
Ved at taste *#06# på mobilen. IMEI-nummeret kommer herefter frem på skærmen