Bestil eSIM til Smartwatch

Senest opdateret: 15. Nov 2024


Til dig der er telefoniansvarlig i jeres virksomhed og har adgang til jeres Selvbetjening
Med adgang til jeres Selvbetjening, kan du give dine brugere adgang til Smartwatch produktet.
Se hvordan du gør her på siden.




Bestil eSIM via Selvbetjening Erhverv

1. DEN TELEFONIANSVARLIGE LOGGER IND I JERES SELVBETJENING. LOGIN HER.
2. GÅ IND PÅ DET MOBILNUMMER, DU ØNSKER AT GIVE ADGANG TIL PRODUKTET

Mobilnummeret søges frem i øverste søgefelt af jeres Selvbetjening.

Nummer i Selvbetjening - Bestil eSIM til Smartwatch

Ellers kan du bruge den venstre menu.

I menuen vælger du:
1. Abonnementer
2. Søg telefonnummeret det drejer sig om frem og klik på det


3. TILKØB OG SERVICES

Tilkøb produktet Smartwatch under Tilkøb og services. Produktet koster 29,00kr. pr. måned ekskl. moms og 0,00 kr. i oprettelse.

SmartWatch produkt i Selvbetjening

Bemærk: Smartwatch kræver en af disse mobilabonnementer:
- TDC One+ (ikke Mobil Tale)
- Alle TDC Flex produkter
- TDC One
- TDC Erhverv Works

Du kan se under punktet Abonnement på mobilnummerets side, hvilket mobilabonnement brugeren har. Ønsker du at ændre dette, kan du skifte abonnementet samme sted.

4. BRUGEREN MODTAGER EN SMS ANGÅENDE SMARTWATCH

Brugeren har nu adgang til at kunne aktivere Smartwatch produktet på sin telefon og ur.

Installér Smartwatch på Apple

Installér Smartwatch på Samsung




Generelle spørgsmål til eSIM til Smartwatch

Apple: iPhone 6s eller nyere og iOS 13 eller nyere.

Samsung: Android 4.4 og højere med over 1.5GB RAM

Apple: Apple Watch 3 eller nyere med indbygget eSIM (cellular: rød ring/cirkel på lille drejeskive på uret), med nyeste version af WatchOS.
Apple Watch der er købt i USA, vil ikke være kompatible.

Samsung: Fra Galaxy Watch 4 eller nyere.

Nej, mobilabonnementet skal være aktivt inden man kan købe tillægsproduktet Smartwatch. Tilkøb af smartwatch sker gennem Selvbetjening.

Nej. Ved aktivering af Smartwatch abonnementet i telefonens ur-app, bliver der indlæst et eSIM i uret. Uret skal være Cellular understøttet.

Kan man sende og modtage sms på uret, når ur og telefon ikke er koblet sammen via Bluetooth?

Nej.

Kan man sende modtage sms på uret, når ur og telefon er koblet sammen via Bluetooth?

Ja.

Ja, men kun hvis telefonen er i nærheden af uret og Bluetooth slået til.

Nej, det er der ikke.

Nej, der er ingen ændringer for uret.

Ja, man kan modtage og sende iMessages både når telefon og ur er forbundet med bluetooth, men også når telefonen er slukket.

Hvis brugeren har koblet ur og telefon sammen, så kan administrator se i Selvbetjening, at der står ”Smartwatch” under aktive tilkøb. Hvis der står en abonnementspris, er uret aktiveret.

Hvis brugeren ikke har fået koblet ur og telefon sammen, så kan administrator se det i Selvbetjening ved, at der ikke fremgår en pris ud for ”Smartwatch” produktet under aktive tilkøb.

Betaling starter først, når mobilabonnementet er aktiveret i mobiltelefonens ur-app. Det er gratis at have mulighed for at benytte Smartwatch.

Ja, også når viderestillinger ændres i Assist App.

Nej. Smartwatch er IKKE en del af TDC Erhverv Rabataftale.

Nej, det kan du ikke. Hvis mobilabonnement er tyverispærret, så gælder det også smartwatch. Du kan dermed ikke lave eller modtage kald. Du kan bruge data, hvis ur og telefon er tæt på hinanden og dermed forbundet via Bluetooth.

Nej. Hvis brugeren ikke skal bruge uret længere, skal Smartwatch abonnementet opsiges i Selvbetjening. Det er ikke tilstrækkeligt at slette mobilprofilen på uret.

Ja, så længe ur og telefon er i nærheden af hinanden og på bluetooth, så kan man "afvise" opkald med standard sms'er fra uret.

Kontakt

Vi er her for at hjælpe

Derfor er du også mere end velkommen til at chatte, ringe eller skrive direkte til os,
så vil vi hjælpe dig godt på vej.

Kontakt os

Kontakt ikon med nissehuer