Meld dig ind og ud af Call Center

Senest opdateret: 27. Nov 2023

Inden du kan melde dig ind/ud af et callcenter

For at kunne melde dig ind og ud af et call center, er det vigtigt at du er medlem og tilknyttet call centeret først. Du tilmeldes et call center gennem Selvbetjening.



Sådan melder du dig ind og ud af et callcenter

  1. Gå ind under callcenter

  2. Brug skydeknappen til at ændre din status

  3. Du er nu indmeldt eller udmeldt af callcenteret

Assist app call center


Se hvor mange opkald der er i kø til callcenteret

Hvis du er medlem af et callcenter, kan du via callcenter menuen nemt få overblik, hvor mange opkald der er i kø, og hvor mange kolleger der er klar til at besvare opkald.

Billedet viser hvor du kan se hvor mange der er i kø til et callcenter via Assist appen


Se detaljer om medlemmer i et callcenter

Når du klikker på et callcenter får du detaljer om de enkelte medlemmer. Fx om en medarbejder er tilgængelig, på ferie, til pause eller andet (denne detaljeside er muligt for callcentre med færre end 40 deltagere).

Klikker du på et medlem af callcenteret, kan du også se fx Afdeling, Titel, Mobil nr., Lokal nr. m.m.
Her kan du også ringe op, sende SMS eller en e-mail direkte til personen.

Billedet viser hvordan du ser detaljer om medlemmer i et callcenter i Assist appen
Billedet viser hvordan du ser detaljer om medlemmer i et callcenter i Assist appen

Forkerte oplysninger i din Assist app?
Ønsker du eller en kollega at ændre oplysningerne i Assist appen, fx navn, lokal nr. eller e-mail, skal det rettes i jeres Selvbetjening.

Kontakt din IT-administrator i virksomheden eller log ind i Selvbetjening for at lave ændringer.
Se hvordan her.

Gå direkte til Brugeroversigt i Selvbetjening.