Godt I Gang-installation

Med en Godt I Gang-installation får du besøg af en installationstekniker, der installerer dit bredbånd for dig. Teknikeren tilslutter bredbåndsudstyret og sikrer, at alle dine telefonstik virker efter installationen. Derudover opsætter teknikeren trådløs forbindelse mellem din TDC Erhverv HomeBox og én af dine computere og tester, at der er adgang til internettet. Fungerer den trådløse forbindelse ikke, tilslutter teknikeren din computer til din TDC Erhverv HomeBox med kabel. Du kan bestille Godt I Gang-installation i en TDC Erhvervscenter eller ved at kontakte os.

Hvornår kommer installationsteknikeren?

Du kan se i ordrebekræftelsen, hvilken dato installationsteknikeren har planlagt at komme og udføre installationen. Passer datoen dig ikke, kan du ringe til Kundeservice for at aftale en ny dato.

Vi kan ikke fortælle dig præcis, hvornår på dagen, teknikeren kommer. Det er svært at forudse, hvordan en teknikers arbejdsdag ser ud, og hvor lang tid de forskellige arbejdsopgaver tager. Der kan for eksempel opstå akutte problemer, som fejl på et hospitals telefonlinjer, så teknikeren ikke kan køre direkte videre til næste installationsopgave. For ikke at love noget, vi ikke kan holde, har vi valgt ikke at give præcise tidspunkter for, hvornår på dagen installationsteknikeren kommer.

For at gøre din dag lettere, ringer teknikeren til dig 30 minutter, før han kommer. Tager du ikke telefonen, kører teknikeren hjem til dig og banker på din dør. Hvis du ikke er hjemme som aftalt, lægger teknikeren en regning for forgæves teknikerbesøg. Teknikeren kører så videre til næste opgave.

Du skal have følgende klar, når teknikeren kommer:

  • Der skal være én myndig person i hjemmet. Det kan være nødvendigt at bore huller i væggen, og der skal i så fald være en i huset, der kan godkende dette

  • Din computer skal være tændt. Er din computer helt ny, skal du have installeret det medfølgende styresystem

  • Du skal have alle adgangskoder klar

  • Du skal sørge for, at din pc har installeret det trådløse netværkskort, da teknikeren ikke installerer netværkskortet

Har du stadig brug for hjælp?

Du er altid velkommen til at kontakte os: