Få adgang til Selvbetjening

Med et login til Selvbetjening får administratoren adgang til alle virksomhedens data. Medarbejderne i virksomheden kan også få adgang til udvalgte funktioner i Selvbetjening. Det er administratoren, som opretter adgang til virksomhedens medarbejdere. Du finder altid login til Selvbetjening i øverste højre hjørne på tdc.dk.

Vælg en administrator

Inden jeres virksomhed bestiller et login til Selvbetjening, skal I vælge en administrator. Administratoren får adgang til alle data og kan oprette login til flere brugere af Selvbetjening.

Derudover får virksomhedens administrator adgang til at:

  • Se alle virksomhedens og eventuelle datterselskabers fakturaer og forbrug

  • Bestille nye eller opgradere eksisterende abonnementer

  • Give andre adgang til hele eller dele af Selvbetjening 

  • Ændre stamdata og fakturaformat 

  • Administrere adgange til Scale, Personligt Nummer og andre produkter

Sådan bestiller I et login

Få adgang til Selvbetjening, hvor du kan administrere alle abonnementer, der er registreret under din virksomheds CVR-nummer.

Start med at udfylde det online ansøgningsskema og registrer jeres virksomheds administrator.

Udfyld ansøgningsskemaet her

Brugernavn og adgangskode sendes til Eboks

Efter I har udfyldt ansøgningsskema online og bestilt adgang, vil I modtage jeres brugernavn og adgangskode i Eboks. Dette er af sikkerhedsmæssige og juridiske årsager.

Glemt adgangskode eller brugernavn?

Har du glemt dit brugernavn eller adgangskode, kan du få tilsendt nyt enten via sms eller e-mail.

Få tilsendt glemte oplysninger

Har du stadig brug for hjælp?

Du er altid velkommen til at kontakte os: