Med et login til Selvbetjening får administratoren adgang til alle virksomhedens data. Medarbejderne i virksomheden kan også få adgang til udvalgte funktioner i Selvbetjening. Det er administratoren, som opretter adgang til virksomhedens medarbejdere. Du finder altid login til Selvbetjening i øverste højre hjørne på tdc.dk.
Inden jeres virksomhed bestiller et login til Selvbetjening, skal I vælge en administrator. Administratoren får adgang til alle data og kan oprette login til flere brugere af Selvbetjening.
Derudover får virksomhedens administrator adgang til at:
Se alle virksomhedens og eventuelle datterselskabers fakturaer og forbrug
Bestille nye eller opgradere eksisterende abonnementer
Give andre adgang til hele eller dele af Selvbetjening
Ændre stamdata og fakturaformat
Administrere adgange til Scale, Personligt Nummer og andre produkter
Få adgang til Selvbetjening, hvor du kan administrere alle abonnementer, der er registreret under din virksomheds CVR-nummer.
Start med at udfylde det online ansøgningsskema og registrer jeres virksomheds administrator.
Efter I har udfyldt ansøgningsskema online og bestilt adgang, vil I modtage jeres brugernavn og adgangskode i Eboks. Dette er af sikkerhedsmæssige og juridiske årsager.
Har du glemt dit brugernavn eller adgangskode, kan du få tilsendt nyt enten via sms eller e-mail.