Få adgang til Selvbetjening

Senest opdateret: 17. Jan 2024

Har I ikke allerede en selvbetjeningsbruger, skal I starte med at udfylde vores online ansøgningsskema.
I har ikke automatisk et login til vores Selvbetjening.
Udfyld ansøgningsskemaet her.


Login sendes til virksomhedens e-Boks

Efter I har udfyldt ansøgningsskema online, vil I modtage jeres brugernavn og en aktiveringskode i virksomhedens e-Boks indenfor 2 timer. Dette er af sikkerhedsmæssige og juridiske årsager.




Har virksomheden allerede en administrator?

Ja, men vi kender ikke det eksisterende login
Har I kun én administrator til Selvbetjeningen, som måske har skiftet job? Så kender I muligvis ikke jeres login til Selvbetjeningen.
Så skal I kontakte support, så vi kan slette det gamle login.
Derefter skal I ansøge igen, så I får et nyt login til den nuværende administrator i virksomheden.
Kontakt support.

Skal der oprettes nye logins til kollegaer?
Har I allerede et login, skal jeres administrator oprette nye logins til kollegaer via sit login.
Det vil sige, at I selv står for nye logins og de rettigheder, som de oprettes med.

Når du er logget ind på Selvbetjening, kan der oprettes en ny selvbetjeningsbruger.

  1. Klik på Selvbetjeningsbrugere i venstre side.

  2. Klik nu på den blå knap, Opret selvbetjeningsbruger.

  3. Indtast brugeroplysningerne til den nye bruger.
    Klik derefter på Næste.
    Vær opmærksom på at udfylde mobilnummer og e-mail korrekt, da man skal logge ind med to-faktor godkendelse.

  4. Hvis der er flere selskaber i virksomheden, kan du nu vælge det selskab, som brugeren skal have adgang til.
    Klik derefter på Næste.

  5. Vælg nu om brugeren skal have fuld, eller begrænset adgang til selskabets kontonumre.
    Klik derefter på Næste.

  6. Til sidst skal der tages stilling til hvilke funktioner i selvbetjening, som brugeren skal have adgang til.
    Klik nu på Opret.

Når selvbetjeningsbrugeren er oprettet, vil der automatisk blive sendt en e-mail til brugeren, som får besked på at et login nu er oprettet.





Hvad får I adgang til?

En adgang til Selvbetjeningen giver mulighed for, at I kan administrere alle abonnementer, der er registreret under virksomhedens CVR-nummer.

  • Se alle virksomhedens og eventuelle datterselskabers fakturaer og forbrug

  • Bestille nye eller opgradere eksisterende abonnementer

  • Ændre stamdata og fakturaformat

  • Administrere eventuelle telefoniløsninger, Personligt Nummer og andre produkter

  • Giv kollegaer et login til hele eller dele af Selvbetjeningen






Chat med os

Du har mulighed for at skrive til os via vores chat - Find den nede i højre hjørne

Billedet viser muligheden for at chatte med TDC Erhverv


Accepter "funktionelle" cookies på vores hjemmeside, hvis du ikke kan se chatten.
Se også chattens åbningstider
her.