Det kan du i Selvbetjening

Senest opdateret: 17. Maj 2023

På forsiden af Selvbetjening har du adgang til de mest brugte funktioner og relevante links. Du kan hurtigt skifte simkort eller finde en pukkode til dine kolleger.

Du har også direkte adgang til driftsforstyrrelser og Mit TDC Erhverv, hvor du kan se indholdet og forbrug i dit mobilabonnement.

For at finde de øvrige funktioner i Selvbetjening, skal du blot bruge menuen i venstre side. Du kan også søge dig frem til det abonnement eller kontonummer, du vil arbejde med, ved at bruge søgefeltet øverst på siden.

Få adgang til Selvbetjeningen.

Helt overordnet er Selvbetjening inddelt i 7 kategorier:

  • Forside

  • Abonnementer

  • Fakturaer

  • Ordrestatus

  • Konti

  • Produkter

  • Telefoniløsning

  • Kontakt os


Her kan du oprette abonnementer og lave overtagelser på:

  • Mobil

  • Telefoni

  • Internet

  • Kredsløb

Gælder kun mobil abonnementer

  • Opsige/Overdrag abonnementer til medarbejder

  • Skifte kontonummer

  • Ændre abonnement

  • Se simkortnumre, pukkode og skifte simkort

  • Købe/tilmelde ekstratjenester

  • Spærre & ophæve spærring

  • Se forbrug

  • Fakturabemærkning

Hvert mobilabonnement har sin egen medarbejderside. Du kan gå til en medarbejderside ved at søge på navn eller nummer i søgefeltet eller ved at klikke på medarbejderen i abonnementsoversigten under Abonnementer.

  • Faktura overblik

  • Download Fakturaer

  • Download Kreditnotaer

  • Tilmeld mail eller EAN

  • Se igangværende ordre

  • Se udførte ordre

  • Kontooversigt, søgefunktion med filter

  • Ret kontonavn, e-mail eller EAN oplysninger

  • Opret mobilabonnementer

  • Opret internetabonnementer