Det kan du i Selvbetjening

På forsiden af Selvbetjening har du adgang til de mest brugte funktioner og relevante links. Du kan hurtigt skifte simkort eller finde en pukkode til dine kolleger. Og du har direkte adgang til de kontonumre, du senest har besøgt.

For at finde de øvrige funktioner i Selvbetjening skal du blot bruge menuen i toppen af siden. Du kan også søge dig frem til det abonnement eller kontonummer, du vil arbejde med.

Helt overordnet er Selvbetjening inddelt i 3 kategorier: Virksomheden, Kunde-/kontonummer og Medarbejder

På virksomhedssiden kan du blandet andet:

  • Se den variable del af jeres forbrug – både totalt og i detaljer

  • Se en abonnementsoversigt*

  • Se status på igangværende og de senest afsluttede ordrer

  • Kontrollere jeres virksomhedsoplysninger – CVR-nr., hvem der skal have ordrebekræftelser mv.

  • Rabataftaler

På konto- og kundenummersiderne kan du blandt andet:

  • Oprette nye abonnementer

  • Kontrollere forbrug på alle abonnementer under nummeret

  • Se fakturaer og kontobevægelser plus hente fakturaer i pdf-format til udskrift

  • Få en oversigt over alle abonnementer

  • Bestil rapporter på fx fakturerede ydelser, forbrug med rabat, pin- og pukkoder*

  • Se status på igangværende og de seneste afsluttede ordrer

  • Download mobilnummer og brugernavn* på alle mobilbrugere til Excel, hvis du skal redigere flere på en gang

  • Rediger oplysninger om jeres virksomhed – fx betalingsadresse, hvem der skal have ordrebekræftelser, og om I ønsker at få fakturaer pr. post eller elektronisk

Konto- og kundenummersiderne er næsten ens opbygget. Forskellen ligger primært i, hvilken telefoniløsning I har. Vi bruger kundenumre til mobilabonnementer og kontonumre til fastnet, internet eller bredbånd og Scale mobilabonnementer. Du kan gå til kunde- eller kontonummersiden direkte fra forsiden (de 4 sidste besøgte), gennem søgefeltet eller fra kontooversigten i menuen.

På medarbejdersiden kan du blandt andet:

  • Se forbruget på abonnementet, fordelt på data, tale og sms – totalt og i perioder

  • Redigere abonnementet

  • Se simkort-nummer og pukkode

  • Skifte simkort

  • Se medarbejderens mobiltelefon-type og IMEI-nummer

  • Købe/tilmelde ekstratjenester til abonnementet

  • Se status på igangværende og de seneste afsluttede ordrer

  • Redigere brugernavn

  • Spærre nummer og ophæve spærring

  • Opsige nummeret

  • Skifte ejer

Hvert abonnement har sin egen medarbejderside. Du kan gå til en medarbejderside ved at søge på navn eller nummer i søgefeltet eller ved at klikke på medarbejderen i abonnementsoversigten på kunde- og kontonummersiderne.

Har du stadig brug for hjælp?

Du er altid velkommen til at kontakte os: