Udbetaling eller modregning af din kreditnota

Har du et tilgodehavende hos TDC Erhverv, kan du enten modregne beløbet på din næste faktura eller få beløbet udbetalt.

Modregning

Sådan modregner du din kreditnota: 

  1. Log ind i Selvbetjening og find ”Kontooversigt” i menuen

  2. Her får du en oversigt over alle kontonumre for din virksomhed. Vælg det kontonummer, hvor kreditnotaen er tilknyttet

  3. Under overskriften ”Faktura og kontobevægelser” vil det fremgå, at du har en kreditnota til udbetaling

  4. Klik på knappen ”Udbetal”, og markér muligheden ”Modregnes på næste faktura” 

Hvis der står det samme konto- eller kundenummer på din kreditnota og faktura, kan du frit modregne. Derimod, hvis der ikke står samme konto- eller kundenummer, er det nødvendigt, at du ringer til Kundeservice på 70 70 90 90 eller skriver til os via formularen her

Mangler du den faktura, som kreditnotaen vedrører, kan du altid finde den igen i Selvbetjening

Udbetaling

Hvis du, i stedet for en modregning, gerne vil have din kreditnota udbetalt, kan du enten gøre det i Selvbetjening eller via vores formular. Der er forskellige procedurer, afhængig af om du har et kontonummer eller et kundenummer.

Kontonummer

Har du et kontonummer (starter med 2 eller 3), kan du vælge én af to følgende muligheder:

  1. Brug formularen her til at få udbetalt din kreditnota online

  2. Log ind i Selvbetjening og find ”Kontooversigt” i menuen. Her får du en oversigt over alle kontonumre for din virksomhed. Vælg det kontonummer, hvor kreditnotaen er tilknyttet. Under overskriften ”Faktura og kontobevægelser” vil det fremgå, at du har en kreditnota til udbetaling. Klik på knappen ”Udbetal”, og vælg hvilken konto, beløbet skal udbetales til.

Kundenummer

Har du et kundenummer (starter med 4), eller har du ikke adgang til Selvbetjening, skal du bruge formularen her til at få udbetalt din kreditnota.

Du kan også ringe til kundeservice på 70 70 90 90, som er åben 8:00–16:00 på hverdage.

Kreditnota for opsagt abonnement

Har du opsagt dit abonnement og venter på at modtage en kreditnota, kan du se på Selvbetjening, om den er udskrevet. Hvis kreditnotaen ikke er udskrevet endnu, skal du betale den faktura, du har modtaget, selvom dit abonnement er opsagt. Herefter sørger vi for at udbetale kreditnotaen til dig.

Har du stadig brug for hjælp?

Du er altid velkommen til at kontakte os: