Få hjælp til Medarbejdertelefoni

Senest opdateret: 23. Apr 2024


For at kunne få Medarbejdertelefoni er et det en forudsætning, at du har Medarbejderbredbånd.
Det er fordi, Medarbejdertelefoni kører over bredbånd. Medarbejdertelefoni kan installeres på samme måde som Medarbejderbredbånd – du kan selv vælge selv at installere eller at få en tekniker ud.

Læs mere om installationsmulighederne.

Du kan beholde dit nuværende telefonnummer, når du skifter til Medarbejderbredbånd med Bredbåndstelefoni. Hvis du har dit fastnetabonnement hos en anden udbyder, skal du være forberedt på, at overførsel af telefonnummeret kan tage en måned fra TDC har modtaget bestillingen. Den dag nummeret flyttes, kan forbindelsen være ustabil indtil klokken 16. Det betyder, at selv om du har klartone og kan ringe, kan du måske ikke modtage opkald.

Kontakt

Vi er her for at hjælpe

Derfor er du også mere end velkommen til at ringe eller skrive direkte til os,
så vil vi hjælpe dig godt på vej.

Kontakt os