Her finder du svar på de mest almindelige spørgsmål om Medarbejdermobil.
Du kan også kontakte HomeMobil kundeservice på 70 77 77 77.
Hvis jeg køber en mobil til mit medarbejder mobilabonnement, er det så min egen?
Ja, hvis du får tilbudt en mobiltelefon i Medarbejdermobil ordningen, betaler du denne som kontant køb ved bestillingen. Telefonen er SIM-låst til TDC mindst i 6 mdr.
Hvor mange gange kan jeg logge ind på bestillingssiden?
Du kan altid logge ind på det bestillingssiden, som stilles til rådighed af TDC. Du kal bruge dit af TDC oplyste brugernavn samt adgangskode. I bestillingsperioden kan du logge på og ændre eller afbestille din bestilling. Når bestillingsperioden slutter er det ikke muligt at ændre din bestilling.
Du kan til enhver til logge på bestillingssiden og se hvad du har bestilt. Her kan du også læse om produkter, skatteregler, Spørgsmål og Svar etc.
Hvor tit kan jeg få ny mobiltelefon via TDC Medarbejdermobil?
Det er din virksomhed der beslutter, hvornår I tilbydes en ny bestillingsrunde og om denne inkluderer nye mobiltelefoner eller andet udstyr.
Hvad hvis jeg mister eller får stjålet min mobil?
Du kan til en hver tid spærre dit SIM-kort på www.HomeMobil.dk, således at du uindgår at dit abonnement misbruges. Alternativt kan du kontakte HomeMobil Kundeservice alle hverdage mellem 8-18 på 70 777777.
Du kan selv genåbne dit SIM på www.HomeMobil.dk eller ved kontakt til Kundeservice. inden for normal åbningstid.
Har jeg adgang til 4G med HomeMobil?
Som TDC HomeMobil-kunde får du automatisk adgang til 4G. Du skal ikke have et specielt abonnement eller SIM-kort, men blot en mobiltelefon, der er forberedt til 4G. Derudover skal du være i et område med 4G-dækning.