Har I ikke en telefoniløsning hos TDC Erhverv? Har I udelukkende et 70-nummer hos TDC Erhverv? Det vil sige ikke nogen mobiler, eller bordtelefoner. Så har I et 70-nummer uden en telefoniløsning.
Hvordan ændrer man svarsted?
Det er muligt at ændre svarstedet, til hvilket som helst dansk telefonnummer. Det kan gøres, både gennem Selvbetjening og via linket tdc.dk/70-nr-svarsted. Se herunder hvordan.
Via linket tdc.dk/70-nr-svarsted
For at ændre svarstedet for et 70-nummer via linket tdc.dk/70-nr-svarsted, skal man have adgangskoden til det specifikke 70-nummer man ønsker at ændre svarstedet for.
Det er muligt for virksomhedens administrator at bestille en ny adgangskode via Selvbetjening.
Selvbetjening - hjælpevideo
Hvordan får man en ny kode?
En ny kode skal sendes via vores Selvbetjening.
Det gøres ved at vælge 70-nr løsning, i menuen til venstre.
Bemærk: at der kun er mulighed for én kode pr. 70-nummer.
Medarbejderen kan ændre viderestillingen på tdc.dk/70-nr-svarsted.
Det vil sige, at koden kan sendes rundt til flere kollegaer, hvis I er flere, der skal kunne ændre svarstedet på det samme 70-nummer.
Af sikkerhedsmæssige årsager bliver koden autogenereret. Det er derfor ikke muligt selv at vælge sin kode.
Se denne video, der viser hvordan man sender en ny kode.