Her på siden kan du se, hvad man kan gøre, hvis du oplever dækningsproblemer på én eller flere adresser.
Se vores dækningskort til mobildata
Søg efter en adresse herunder.
Åben dækningskortet i nyt vindue.
Oplever du dårligt signal på en bestemt adresse?
Gå disse trin igennem for at løse udfordringen:
Genstart din mobiltelefon (HUSK PINKODE)
Det er altid en god idé at genstarte mobiltelefonen, hvis man oplever fejl med en eller flere tjenester.
Bemærk: Hvis du genstarter din telefon, skal du bruge din pin- og pukkode.
Find den på Mit TDC Erhverv. (Medarbejdere)
Gå til Mit TDC Erhverv.
Alternativt kan du finde den på vores Selvbetjening. (Administratorer)
Gå til Selvbetjeningen.
Har du ikke adgang til Selvbetjeningen, kan det bestilles her.
Er der driftsforstyrrelser i dit område?
Fejlen du oplever, kan skyldes en større fejl i området du befinder dig i.
Du kan søge efter din adresse og se, om der er nogle aktuelle driftsforstyrrelser.
Bruger du Wi-fi Opkald?
Er du tilsluttet et wi-fi-netværk, kan det være årsagen til dårlig samtalekvalitet (Wi-fi Opkald) eller internetproblemer på mobilen. Tjek derfor, at du har slået wi-fi fra og test forbindelsen igen.
Bruger du VoLTE? (tale over 4G)
Med 4G får du en meget større dækning til opkald. Vi anbefaler derfor altid at benytte VoLTE, da dækningen på 4G er den bedste, og det mest udbredte netværk fra masterne.
Test simkortet i en anden mobiltelefon
Simkortet virker i en anden mobil
Hvis fejlen ikke opstår i en anden mobil, ligger fejlen ikke på simkortet, men i opsætningen af din mobiltelefon.
Kontakt forhandleren af mobilen, eller egen it-afdeling.
Hvis forhandleren er TDC Erhverv, kan du læse mere her.
Simkortet virker ikke i en anden mobil
Hvis du sætter dit simkort i en anden mobiltelefon og fejlen stadig opstår, følger fejlen med stor sandsynlighed simkortet. Hvis det er tilfældet, er du velkommen til at kontakte os her.
Bemærk: Sætter du dit simkort i en anden telefon, skal du bruge din pin- og pukkode.
Find den på Mit TDC Erhverv.
Gå til Mit TDC Erhverv.
Alternativt kan du finde den på Selvbetjeningen.
Gå til Selvbetjeningen.
Har du ikke adgang til Selvbetjeningen, kan det bestilles her.
Oplever du dårligt mobildækning på flere adresser?
Gå disse trin igennem for at løse udfordringen:
Genstart din mobiltelefon (HUSK PINKODE)
Det er altid en god idé at genstarte mobiltelefonen, hvis man oplever fejl med en eller flere tjenester.
Bemærk: Hvis du genstarter din telefon, skal du bruge din pin- og pukkode.
Find den på Mit TDC Erhverv. (Medarbejdere)
Gå til Mit TDC Erhverv.
Alternativt kan du finde den på vores Selvbetjening. (Administratorer)
Gå til Selvbetjeningen.
Har du ikke adgang til Selvbetjeningen, kan det bestilles her.
Test simkortet i en anden mobiltelefon
Simkortet virker i en anden mobil
Hvis fejlen ikke opstår i en anden mobil, ligger fejlen ikke på simkortet, men i opsætningen af din mobiltelefon.
Kontakt forhandleren af mobilen, eller egen it-afdeling.
Hvis forhandleren er TDC Erhverv, kan du læse mere her.
Simkortet virker ikke i en anden mobil
Hvis du sætter dit simkort i en anden mobiltelefon og fejlen stadig opstår, følger fejlen med stor sandsynlighed simkortet. Hvis det er tilfældet, er du velkommen til at kontakte os her.
Bemærk: Sætter du dit simkort i en anden telefon, skal du bruge din pin- og pukkode.
Find den på Mit TDC Erhverv.
Gå til Mit TDC Erhverv.
Alternativt kan du finde den på Selvbetjeningen.
Gå til Selvbetjeningen.
Har du ikke adgang til Selvbetjeningen, kan det bestilles her.