Chat med os

Senest opdateret: 28. Aug 2024


Hvorfor anbefaler vi chatten og hvad kan du forvente, når du har en samtale via vores chat?





Hvorfor bruge vores chat?

  • Hurtigste og mest effektive måde til kontakt
    Chatten er den hurtigste måde for dig at få hjælp på, da der typisk ikke er ventetid.
    Det er de samme medarbejdere, der besvare vores chat, som hvis du skriver via en formular eller ringer ind til os. Derfor kan du skrive til os om både stort og småt i chatten.

  • Du kan genoptage samtalen
    Du har mulighed for at få personlig betjening, og samtidig have en skriftlig dialog du kan vende tilbage til indenfor 72 timer.

  • Kontakt os 24 timer i døgnet
    Skriver du til os i et tidsrum hvor chatten ikke er bemandet, vil vi besvare samtalen lige så snart vi er tilbage på pinden.
    Denne funktion i vores chat gør, at vores eksisterende formularer bliver en forringet måde at kontakte os på, da vi har langt højere svartid på formularer.

  • Send billeder og filer
    Du har mulighed for at sende billeder, dokumenter eller PDF'er med i samtalen, så vores medarbejder kan hjælpe dig endnu bedre.

  • Størst kundetilfredshed
    Vores chat er den indgang vi har, der har den højeste kundetilfredshed.
    Vil du derfor have den bedste oplevelse, skal du chatte med os.






Hvordan fungerer chatten?

Indenfor åbningstiden

  1. Først bliver du bedt om at indtaste dit navn og arbejdsmail.
    Når vi har de to oplysninger, kan vi altid sende dig et svar, hvis du bliver nødt til at forlade chatten inden den er afsluttet.

  2. Vælg nu den afdeling, der passer til din problemstilling/spørgsmål. Vælge mellem teknisk support & fejlmelding, faktura & betaling og abonnement & ordre.

  3. Beskriv nu hvad henvendelsen drejer sig om.

  4. Du vil blive viderestillet til en medarbejder, der hjælper dig personligt.


Udenfor åbningstiden

  1. Først bliver du bedt om at indtaste dit navn og arbejdsmail.
    Når vi har de to oplysninger, kan vi sende en e-mail, når vi har et svar til dig.

  2. Vælg nu den afdeling, der passer til din problemstilling/spørgsmål. Vælge mellem teknisk support & fejlmelding, faktura & betaling og abonnement & ordre.

  3. Beskriv nu hvad henvendelsen drejer sig om.

  4. Vi vil besvare samtalen lige så snart vi er tilbage på pinden. Det vil typisk være næste hverdag fra kl. 08:00. Du vil modtage en e-mail med et link, om at vi har et svar til dig, og du vil kunne genoptage samtalen og få personlig hjælp.

    Bemærk:
    For at du kan se svaret og genoptage samtalen, skal du benytte samme enhed og browser, som du brugte da du startede chatten. Samtalen er altid tilgængelig i 72 timer, efter sidste skrevne besked.





Jeg kan ikke finde chatten

  • Funktionelle cookies skal accepteres
    Du har muligvis ikke accepteret de "funktionelle" cookies på vores hjemmeside.
    Du kan altid ændre dine cookie valg, ved at klikke på cookie ikonet nede i venstre hjørne.

Cookie icon
  • Chatten virker ikke
    Man kan opleve at få et blank chat vindue, når man forsøger at starte chatten.
    Forsøg at genindlæse/refresh hjemmesiden og start chatten igen. Det løser ofte problemet.
    Vi er bekendt med fejlen og er i gang med at få det løst.






Kommende funktioner og udvikling

Vi arbejder hele tiden på at skabe en bedre, og mere effektiv chat.
Arbejdet går i høj grad ud på at udvikle en bot, der vil kunne give dig et lynhurtigt og fyldestgørende svar, så du ikke skal bruge mere tid end højst nødvendigt.

Er svaret fra vores bot ikke tilstrækkelig, vil du altid kunne blive viderestillet til en medarbejder..