Omstil kald fra din PA app

Du kan omstille kald via din PA app. Se hvordan du gør det her.

Omstil opkald

Når du har besvaret et indgående kald, kan du undervejs i samtalen omstille kaldet - til en kollega eller til et eksternt nummer.

Der er to måder at omstille et opkald på:

  1. Du har mulighed for at lave en direkte omstilling.
  2. Du kan også vælge at lave en præsenteret omstilling

Direkte omstilling uden præsentation – Kold omstilling

  • Din telefon ringes op, og du besvarer opkaldet på almindelig vis.
  • Tryk på Home-knappen uden at afslutte opkaldet og åbn TDC Erhverv P.A. Her kan du nu se det aktive kald.
  • Under fanen Kontakter eller Historik skal du nu finde det nummer eller lokalnummer, som du vil omstille til. Tryk på kontakten.
  • Ved kontaktens telefonnummer er der to ikoner. Vælg ikonet for direkte omstilling.
  • Din telefon bliver lagt på med det samme, og opkaldet er omstillet.

Omstilling med præsentation – Varm omstilling

  • Din telefon ringes op, og du besvarer opkaldet på almindelig vis.
  • Tryk på Home-knappen uden at afslutte opkaldet og åbn TDC Erhverv P.A.
  • Under fanen Kontakter eller Historik finder du den kontakt, du vil omstille til. Tryk på kontakten.
  • Ved kontaktens telefonnummer er der to ikoner. Vælg ikonet for omstilling med præsentation.
  • Telefonen, der har ringet op, er nu sat på hold. Din telefon ringer op til den person, du vil omstille til.
  • Når opkaldet er klar til at blive omstillet, skal du åbne app’en igen. Der vil komme en dialogboks på skærmen der fortæller at der er 2 aktive opkald. Tryk “Omstil nu”. Din telefon bliver lagt på, og opkaldet er nu omstillet.

Har du stadig brug for hjælp?

Du er altid velkommen til at kontakte os: