Omstil kald fra Assist

Du kan omstille kald via Assist. Se hvordan du gør det her.

Omstil opkald

Når du har besvaret et indgående kald, kan du undervejs i samtalen omstille kaldet - til en kollega eller til et eksternt nummer.

Der er to måder at omstille et opkald på:

  1. Du har mulighed for at lave en direkte omstilling.
  2. Du kan også vælge at lave en præsenteret omstilling

Direkte omstilling uden præsentation – Kold omstilling

  • Din telefon ringes op, og du besvarer opkaldet på almindelig vis.
  • Tryk på Home-knappen uden at afslutte opkaldet og åbn TDC Erhverv Assist. Her kan du nu se det aktive kald.
  • Under fanen Kontakter skal du nu finde det nummer eller lokalnummer, som du vil omstille til. Tryk på kontakten.
  • Ved kontaktens telefonnummer er der to ikoner. Vælg ikonet for direkte omstilling.
  • Din telefon bliver lagt på med det samme, og opkaldet er omstillet.

Omstilling med præsentation – Varm omstilling

  • Din telefon ringes op, og du besvarer opkaldet på almindelig vis.
  • • Tryk på Home-knappen uden at afslutte opkaldet og åbn TDC Erhverv Assist.
  • Under fanen Kontakter eller Historik finder du den kontakt, du vil omstille til. Tryk på kontakten.
  • Ved kontaktens telefonnummer er der to ikoner. Vælg ikonet for omstilling med præsentation.
  • Telefonen, der har ringet op, er nu sat på hold. Din telefon ringer op til den person, du vil omstille til.
  • Når opkaldet er klar til at blive omstillet, skal du åbne app’en igen. Der vil komme en dialogboks på skærmen der fortæller at der er 2 aktive opkald. Tryk “Omstil nu”. Din telefon bliver lagt på, og opkaldet er nu omstillet.

Har du stadig brug for hjælp?

Du er altid velkommen til at kontakte os: