Har du problemer med at modtage eller foretage opkald via din fastnettelefon, kan du se nogle tips til, hvordan man får løst problemet.
Er der driftsforstyrrelser i området?
Er der planlagte afbrydelser som vil påvirke forbindelsen?
Indtast en adresse og se om vi har aktuelle, afsluttede eller planlagte driftsforstyrrelser.
Har du en trådløs fastnettelefon?
Har du en trådløs fastnettelefon, med en telefonbase, er det en god ide at genstarte den.
Du genstarter din telefonbase, ved at frakoble strømmen til den og tilslutte strøm igen.
Test med en anden fastnettelefon
Har du mere end én fastnettelefon i husstanden, er det en god idé at teste med en anden, på det telefonstik, hvor du oplever fejlen.
Er det alle numre eller et nummer, der ikke kan modtages opkald fra?
Det er alle numre, der ikke kan ringe til mig:
Er dit fastnetnummer viderestillet? Se her hvordan du tjekker det:
- Løft røret og afvent klartone
- Tast * # 21 # hvorefter talemaskinen vil give besked.
Det er ét nummer, der ikke kan ringe til mig:
Er det kun ét nummer, som ikke kan ringe til dig, er det vigtigt at tjekke, om du er kommet til at blokere telefonnummeret. Det er individuelt fra fastnettelefon til fastnettelefon, hvordan dette tjekkes.
Hvis du ikke har blokeret telefonnummeret, kan fejlen ligge hos den, som forsøger at ringe til dig.
Har ovenstående ikke løst problemet, er du velkommen til at kontakte vores support for at fejlmelde forbindelsen.
Fejlmeld din forbindelse her.