Her finder du svar på de mest almindelige spørgsmål om Medarbejdermobil.
Du kan også kontakte HomeMobil kundeservice på 71 77 77 77.
Hvis jeg køber en mobil til mit medarbejder mobilabonnement, er det så min egen?
Ja, hvis du får tilbudt en mobiltelefon i Medarbejdermobil ordningen, betaler du denne som kontant køb ved bestillingen. Telefonen er SIM-låst til TDC mindst i 6 mdr.
Hvor mange gange kan jeg logge ind på bestillingssiden?
Du kan altid logge ind på det bestillingssiden, som stilles til rådighed af TDC. Du kal bruge dit af TDC oplyste brugernavn samt adgangskode. I bestillingsperioden kan du logge på og ændre eller afbestille din bestilling. Når bestillingsperioden slutter er det ikke muligt at ændre din bestilling.
Du kan til enhver til logge på bestillingssiden og se hvad du har bestilt. Her kan du også læse om produkter, skatteregler, Spørgsmål og Svar etc.
Hvor tit kan jeg få ny mobiltelefon via TDC Medarbejdermobil?
Det er din virksomhed der beslutter, hvornår I tilbydes en ny bestillingsrunde og om denne inkluderer nye mobiltelefoner eller andet udstyr.
Hvad hvis jeg mister eller får stjålet min mobil?
Du kan til en hver tid spærre dit SIM-kort på www.HomeMobil.dk, således at du uindgår at dit abonnement misbruges. Alternativt kan du kontakte HomeMobil Kundeservice alle hverdage mellem 8-18 på 70 777777.
Du kan selv genåbne dit SIM på www.HomeMobil.dk eller ved kontakt til Kundeservice. inden for normal åbningstid.
Har jeg adgang til 4G med HomeMobil?
Som TDC HomeMobil-kunde får du automatisk adgang til 4G. Du skal ikke have et specielt abonnement eller SIM-kort, men blot en mobiltelefon, der er forberedt til 4G. Derudover skal du være i et område med 4G-dækning.
Kan jeg bruge Selvbetjening Erhverv med mit HomeMobil-abonnement?
Med et HomeMobil-abonnement kan du til enhver tid logge på selvbetjeningssiden på HomeMobil.dk. Her kan du få overblik over dit abonnement, dit forbrug, tanke op, spærre eller aktivere dit SIM-kort eller få svar på en række spørgsmål.
Kan jeg få saldomax til mit HomeMobil abonnement?
Du kan til en hver tid bestille, annullere eller ændre i din Saldomax på
Kan jeg bestille HomeMobil hvis jeg i forvejen er kunde hos TDC Erhverv?
Som TDC Kunde kan du sagtens bestille HomeMobil og vælge mellem de forskellige abonnementer.
Hvis du ikke ønsker at fortsætte med begge abonnementer kan du flytte dit TDC nummer til HomeMobil. I så fald skal du i bestillingsprocessen blot angive, at du allerede er mobilkunde, og at du ønsker at overføre dit nuværende mobilnummer.
Kan jeg henvende mig til TDC Erhvervs kundeservice?
TDC HomeMobil kan kun bestilles via din virksomhed.
Har du spørgsmål vedrørende dit abonnement skal du ringe til HomeMobil Kundeservice på 70 77 77 77.
Kan jeg opsige mit HomeMobil abonnement?
En opsigelse af et abonnement i bruttolønsperioden kan ske via virksomheden. Når du tilmelder dig en bruttolønsafftale indgår du en kontrakt med din arbejdsgiver. Bruttolønsperioden er min. 12 måneder, og i denne periode er det ikke muligt at opsige dit HomeMobil- eller andre bruttolønsabonnementer.
Hvis du forlader din arbejdsplads i løbet af bruttolønsperioden vil dit/dine abonnemment(er) blive opsagt og du kan vælge at overtage løsningerne som privatperson istedet.
Kan jeg ændre mit HomeMobil abonnement?
Du kan som udgangspunkt ikke ændre dit HomeMobil abonnement da det vil betyde en ændring af dit løntræk, og dette er ikke muligt i bruttolønsperioden.
I forbindelse med nye bestillingsrunder i din virksomhed, vil det typisk også være muligt for dig selv at ændre dit nuværende abonnement. Du skal logge ind på bestilingssiden for at ændre eller bestille dit ny HomeMobil-abonnement.
Kan jeg ændre mit nummer hvis jeg får medarbejdermobil?
Du kan vælge at overføre dit mobilnummer til et HomeMobil abonnement. Hvis du ikke har et mobilnummer får du tildelt et nyt efter bestillingen.
Hvis du har dit mobilnummer hos en anden operatør skal du udfylde og underskrive en fuldmagt. På bestillingsiden vil du blive bedt om at printe en fuldmagt, som du skal skrive under og sende til TDC Mobil.