Telefoniløsning

Har du prøvet følgende?

  • Én bordtelefon er afbrudt

    1. Genstart bordtelefonen
      Avaya telefon: frakoble strømmen i 20 sekunder. tilkoble igen.
      LG telefon: klik på menu og derefter nummer 9 (genstart). Klik på ja/ok.

    2. Test bordtelefon på en anden plads
      Hvis I har én telefon der virker, kan I forsøge at bytte telefonerne rundt, så den afbrudte telefon bliver tilkoblet på den plads I ved der virker.
      På den måde kan I afgøre om det er telefonen, eller forbindelsen, der fejler.

  • Alle vores bordtelefoner er afbrudt
    Genstart jeres router, switch og eventuelt andet udstyr til jeres internet.
    Når alle bordtelefoner er afbrudt, er det internetforbindelsen vi skal fejlrette på.

Chat med os via ikonet i højre hjørne

Du har altid mulighed for at skrive til os via vores chat
For at du får den bedste oplevelse, vil vi indledningsvis stille to spørgsmål (navn og e-mail).
Dernæst skal du vælge en afdeling, som passer til din henvendelse. På den måde sørger vi for at du får den bedste hjælp vi kan tilbyde.

Kan du ikke finde vores chat?
Du har muligvis ikke accepteret de "funktionelle" cookies på vores hjemmeside.
Det kan du altid gøre ved, at klikke på cookieikonet nede i venstre hjørne.

Uden for åbningstid?
Har du fanget os uden for normal arbejdstid, kan du sagtens skrive til os alligevel.
Vi besvarer samtalen lige så snart vi er tilbage, og du vil få besked på den indtastede e-mail.

Chat åbningstider
Mandag - torsdag: 08:00 - 16:00.
Fredag: 08:00 - 15:30.

Hvilken ordre/løsning/produkt drejer henvendelsen sig om?

TDC Erhverv Selvbetjening

Med et login til vores Selvbetjening, har du adgang til de mest brugte funktioner.
Find også et overblik over jeres løsning ved TDC Erhverv.

Få adgang til Selvbetjeningen
Det kan du i Selvbetjeningen
Log ind i Selvbetjeningen
Se vores Kursustilbud