Telefoniløsning

Har du prøvet følgende?

  • Én bordtelefon er afbrudt

    1. Genstart bordtelefonen
      Avaya telefon: frakoble strømmen i 20 sekunder. tilkoble igen.
      LG telefon: klik på menu og derefter nummer 9 (genstart). Klik på ja/ok.

    2. Test bordtelefon på en anden plads
      Hvis I har én telefon der virker, kan I forsøge at bytte telefonerne rundt, så den afbrudte telefon bliver tilkoblet på den plads I ved der virker.
      På den måde kan I afgøre om det er telefonen, eller forbindelsen, der fejler.

  • Alle vores bordtelefoner er afbrudt
    Genstart jeres router, switch og eventuelt andet udstyr til jeres internet.
    Når alle bordtelefoner er afbrudt, er det internetforbindelsen vi skal fejlrette på.

Chat med os via ikonet nede i højre hjørne af siden

Chat åbningstider: Mandag - torsdag: 08:00 - 16:00. Fredag: 08:00 - 15:30.

Kan du ikke finde vores chat?
Det kan det være 2 grunde til.

1. Ikke accepteret de "funktionelle" cookies
Du har ikke accepteret de "funktionelle" cookies på vores hjemmeside.
Det kan du altid gøre ved, at klikke på cookieikonet nede i venstre hjørne.

2. Vi er i fuld gang med at hjælpe
Ved fuld kapacitet vil chatten ikke være synlig.
Når første medarbejder er tilgængelig, vil chatten være synlig igen.

Hvilken ordre/løsning/produkt drejer henvendelsen sig om?

TDC Erhverv Selvbetjening

Med et login til vores Selvbetjening, har du adgang til de mest brugte funktioner.
Find også et overblik over jeres løsning ved TDC Erhverv.

Få adgang til Selvbetjeningen
Det kan du i Selvbetjeningen
Log ind i Selvbetjeningen
Se vores Kursustilbud