Mobil

Har du prøvet følgende?

  • Genstart din mobil
    Det er altid en god idé at genstarte mobiltelefonen, som det første, da det kan hjælpe simkortet til at oprette forbindelse til den nærmeste mobilmast igen. 

  • Tjek vores driftsinformation
    Er der driftsforstyrrelser i dit område? Se vores driftsinformation.

  • Test simkortet i en anden mobil 
    Hvis fejlen ikke opstår i en anden mobil, ligger fejlen ikke på simkortet, men i opsætningen af din mobiltelefon.

Chat med os via ikonet nede i højre hjørne af siden

Chat åbningstider: Mandag - torsdag: 08:00 - 16:00. Fredag: 08:00 - 15:30.

Kan du ikke finde vores chat?
Det kan det være 2 grunde til.

1. Ikke accepteret de "funktionelle" cookies
Du har ikke accepteret de "funktionelle" cookies på vores hjemmeside.
Det kan du altid gøre ved, at klikke på cookieikonet nede i venstre hjørne.

2. Vi er i fuld gang med at hjælpe
Ved fuld kapacitet vil chatten ikke være synlig.
Når første medarbejder er tilgængelig, vil chatten være synlig igen.

Hvilken ordre/løsning/produkt drejer henvendelsen sig om?