Mobil

Har du prøvet følgende?

  • Genstart din mobil
    Det er altid en god idé at genstarte mobiltelefonen, som det første, da det kan hjælpe simkortet til at oprette forbindelse til den nærmeste mobilmast igen. 

  • Tjek vores driftsinformation
    Er der driftsforstyrrelser i dit område? Se vores driftsinformation.

  • Test simkortet i en anden mobil 
    Hvis fejlen ikke opstår i en anden mobil, ligger fejlen ikke på simkortet, men i opsætningen af din mobiltelefon.

Chat med os via ikonet i højre hjørne

Du har altid mulighed for at skrive til os via vores chat
For at du får den bedste oplevelse, vil vi indledningsvis stille to spørgsmål (navn og e-mail).
Dernæst skal du vælge en afdeling, som passer til din henvendelse. På den måde sørger vi for at du får den bedste hjælp vi kan tilbyde.

Kan du ikke finde vores chat?
Du har muligvis ikke accepteret de "funktionelle" cookies på vores hjemmeside.
Det kan du altid gøre ved, at klikke på cookieikonet nede i venstre hjørne.

Uden for åbningstid?
Har du fanget os uden for normal arbejdstid, kan du sagtens skrive til os alligevel.
Vi besvarer samtalen lige så snart vi er tilbage, og du vil få besked på den indtastede e-mail.

Chat åbningstider
Mandag - torsdag: 08:00 - 16:00.
Fredag: 08:00 - 15:30.

Hvilken ordre/løsning/produkt drejer henvendelsen sig om?