Internet

Har du prøvet følgende?

  • Genstart din router/modem
    Sluk din router/modem, vent 30 sekunder og tænd det igen.
    Der vil gå nogle minutter før, at routeren/modemmet finder forbindelse.

  • Tjek vores driftsinformation
    Er der driftsforstyrrelser i dit område? Gå til driftsinformation.

  • Tag en hastighedstest
    Sæt det medfølgende ethernet kabel i en af de gule porte på routeren/modemmet.
    Forbind kablet til en computer. Tag en hastighedstest.

Chat med os via ikonet i højre hjørne

Du har altid mulighed for at skrive til os via vores chat
For at du får den bedste oplevelse, vil vi indledningsvis stille to spørgsmål (navn og e-mail).
Dernæst skal du vælge en afdeling, som passer til din henvendelse. På den måde sørger vi for at du får den bedste hjælp vi kan tilbyde.

Kan du ikke finde vores chat?
Du har muligvis ikke accepteret de "funktionelle" cookies på vores hjemmeside.
Det kan du altid gøre ved, at klikke på cookieikonet nede i venstre hjørne.

Uden for åbningstid?
Har du fanget os uden for normal arbejdstid, kan du sagtens skrive til os alligevel.
Vi besvarer samtalen lige så snart vi er tilbage, og du vil få besked på den indtastede e-mail.

Chat åbningstider
Mandag - torsdag: 08:00 - 16:00.
Fredag: 08:00 - 15:30.

Hvilken ordre/løsning/produkt drejer henvendelsen sig om?