Fastnet
Har du prøvet følgende?
Støj eller afbrydelser
Hvis du oplever, at din telefon falder ud periodevis, eller du ikke kan høre en klartone, bør du teste stik, telefon og telefonforbindelsen. Se vores guide.Aflyt din voicemail
For at aflytte din TDC Voicemail skal du ringe til 70 33 14 01.Opret og indstil viderestilling
Se alle funktionerne her.Viderestil et 70-nummer
tdc.dk/kontakt/70-nr-svarsted/
Chat med os
Chat med os via ikonet nede i højre hjørne af siden
Chat åbningstider: Mandag - torsdag: 08:00 - 16:00. Fredag: 08:00 - 15:30.
Kan du ikke finde vores chat?
Det kan det være 2 grunde til.
1. Ikke accepteret de "funktionelle" cookies
Du har ikke accepteret de "funktionelle" cookies på vores hjemmeside.
Det kan du altid gøre ved, at klikke på cookieikonet nede i venstre hjørne.
2. Vi er i fuld gang med at hjælpe
Ved fuld kapacitet vil chatten ikke være synlig.
Når første medarbejder er tilgængelig, vil chatten være synlig igen.
Skriv til os
Ring til os
Guides til selvhjælp
TDC Erhverv Selvbetjening
Med et login til vores Selvbetjening, har du adgang til de mest brugte funktioner.
Find også et overblik over jeres løsning ved TDC Erhverv.
Få adgang til Selvbetjeningen
Det kan du i Selvbetjeningen
Log ind i Selvbetjeningen
Se vores Kursustilbud