Fastnet
Har du prøvet følgende?
Støj eller afbrydelser
Hvis du oplever, at din telefon falder ud periodevis, eller du ikke kan høre en klartone, bør du teste stik, telefon og telefonforbindelsen. Se vores guide.Aflyt din voicemail
For at aflytte din TDC Voicemail skal du ringe til 70 33 14 01.Opret og indstil viderestilling
Se alle funktionerne herViderestil et 70-nummer
tdc.dk/kontakt/70-nr-svarsted/
Chat med os
Chat med os via ikonet i højre hjørne
Du har altid mulighed for at skrive til os via vores chat
For at du får den bedste oplevelse, vil vi indledningsvis stille to spørgsmål (navn og e-mail).
Dernæst skal du vælge en afdeling, som passer til din henvendelse. På den måde sørger vi for at du får den bedste hjælp vi kan tilbyde.
Kan du ikke finde vores chat?
Du har muligvis ikke accepteret de "funktionelle" cookies på vores hjemmeside.
Det kan du altid gøre ved, at klikke på cookieikonet nede i venstre hjørne.
Uden for åbningstid?
Har du fanget os uden for normal arbejdstid, kan du sagtens skrive til os alligevel.
Vi besvarer samtalen lige så snart vi er tilbage, og du vil få besked på den indtastede e-mail.
Chat åbningstider
Mandag - torsdag: 08:00 - 16:00.
Fredag: 08:00 - 15:30.
Skriv til os
Ring til os
Guides til selvhjælp
TDC Erhverv Selvbetjening
Med et login til vores Selvbetjening, har du adgang til de mest brugte funktioner.
Find også et overblik over jeres løsning ved TDC Erhverv.
Få adgang til Selvbetjeningen
Det kan du i Selvbetjeningen
Log ind i Selvbetjeningen
Se vores Kursustilbud