Fordele ved TDC Erhverv Teams Telefoni

Alt samlet ét sted

Samler alle dine kommunikationskanaler på én platform, så I kan håndtere telefoni, chatbeskeder, video og fildeling ét sted.

Enkel telefoni i Teams

Lav opkald og modtag kald direkte i Teams med smart integration af Teams telefoni og mobilabonnementet. 

Cloudløsning

100% cloudløsning, hvor Teams er bygget ind i TDC Erhverv Telefoni. Det samler det bedste fra telefoni og samarbejde i én løsning.

Nem administration

Brugervenligt selvbetjeningsunivers med et suverænt overblik og administration, når det passer jer bedst.

Nye muligheder og nem administration

Vi tilbyder forskellige Teams Telefoni-abonnementer, der giver jer mulighed for at ringe eksternt og modtage kald direkte i Teams-klienten via smart integration mellem Teams Telefoni og dit mobilabonnement fra TDC Erhverv. Det betyder, I kan bruge jeres mobilnumre på tværs af alle devices. Men det betyder også at administrationen bliver meget nemmere for jer.

Book rådgivning

I får mange fordele

  • Brug Teams samarbejdsapplikation til telefoni

  • I kommer på Danmarks bedste 5G-mobilnet fra TDC NET

  • Opret Teams brugere med virksomhedens kendte DDI-numre

  • Se medarbejderstatus i Teams og tilgængelighed på DDI-nummer

  • Brug Teams Telefoni i virksomhedens hovednummerløsning med svargrupper

  • Kombinér Teams Telefoni med kundevendt omstillingsbord og kontaktcenterløsning

  • Administrér nemt brugere med enkelt integration til virksomhedens AD miljø

  • Få også adgang til TDC Erhverv Assist app og TDC Erhverv Smartwatch-abonnement

To telefoniabonnementer

Alle kan bruge abonnementerne, og integrerer alt fra telefoni til onlinemøder og
samarbejdsværktøjer. Det betyder, I ikke behøver skifte mellem forskellige platforme på forskellige devices.


Book rådgivning

Begge abonnementer understøtter TDC Erhverv One+ og TDC Erhverv Teams.


Book rådgivning

Begge abonnementer understøtter TDC Erhverv One+ og TDC Erhverv Teams.

Hvad siger vores kunder?

Hurtig og effektiv implementering af Teams Telefoni fremtidssikrer KAB’s telefoni. På mindre end tre måneder har boligselskabet KAB, der administrerer ca. 65.000 almene boliger i hovedstadsområdet, udskiftet det forældede Skype for Business med Teams Telefoni i tæt samarbejde med TDC Erhverv. Det har bådfe fremtidssikret KAB’s telefoni og forbedret deres serviceniveau over for lejerne.

Vi tilbyder en eksklusiv Microsoft inspirationsworkshop med vores certificerede specialister

Vi tilbyder en inspirationsworkshop fra Microsoft: ”Modernize Communications Workshop” til jer med min. 700 brugere. På workshoppen oplever I visionen for Microsoft Teams Telefoni samt de mange opkalds- og funktionsmuligheder, som Teams indeholder.

"For mange kunder er telefoni, kernen i deres kontakt med kunder/borgere/brugere, så det er vigtigt at ramme rigtigt første gang."

- Trine Nielsen, Microsoft Specialist i TDC Erhverv

ARTIKEL

Går I glip af nyttige funktioner i Microsoft Teams?

Få de bedste tips og råd fra vores specialister.


Læs mere her

VIDEOMØDERUM PÅ ABONNEMENT

Få Teams videorooms, der passer perfekt til jeres Teams løsning

Se de mange muligheder for et optimalt møderumssetup.

Læs mere her

FAQ

Ja, det kræver, at der er knyttet et fastnet DDI nummer til brugeren

Ja, man kan ringe direkte ud fra Teams-klienten til alle ens kontakter.

Følgende services kan integreres med Teams: Min status, status på voice mail, Assist app , Unity - alt bor i Teams.

Ja, hvis du har CoPilot i din Teams-klient kan du fx bede den give dig et resumé af samtalen eller liste opgaver, I har besluttet jer for.

Ja, når man tilføjer et Teams Telefoni abonnement, så kan du modtage kald og ringe til alle telefonnumre uden for egen organisation – uanset om du vælger Teams Kontorbruger eller Teams Kombibruger.