One+ omstillingspakker

Vælg en omstillingsløsning, der løfter jeres kundeservice

konfigurér abonnementer

Omstillingspakker er den direkte vej til et bedre overblik


Opnå større kundetilfredshed, og giv både kunder og kolleger en lettere hverdag. Vi har udviklet attraktive omstillingspakker, der imødekommer behovene i moderne virksomheder, som ønsker at levere en god kunde-oplevelse. Kom på forkant med de tjenester, der gør omstillingen til et dynamisk omdrejningspunkt.



Se dine muligheder med vores omstillingspakker


Ingen virksomheder er ens. Derfor har vi sammensat to omstillingspakker med hver deres niveau og kapacitet – Standard og Professionel.

Standard omstillingspakke

Basisløsning til smidig håndtering af opkald via jeres hovednummer. Valgfri velkomsthilsen og opkaldskøer fastholder kunderne, løfter jeres serviceniveau og gør hverdagen mere effektiv.

149 kr./md.*

Indeholder
  • Hovednummerløsning
  • Velkomsthilsen
  • Åbningstider
  • Op til 2 køfunktioner
  • Call Manager

Professionel omstillingspakke

Udvidet løsning med brugervenlig betjening. Med køfunktioner, menuvalg og musik på hold kommer indgående opkald i en professionel sluse, der hjælper kunderne og aflaster medarbejderne.

399 kr./md.*

Indeholder
  • Hovednummerløsning
  • Velkomsthilsen
  • Åbningstider
  • Ubegrænset køfunktion
  • Call Manager
  • Op til 4 menuvalg
  • Musik på hold
  • A-nummervisning
Alle priser er excl. moms og forudsætter en 2 årig TDC Erhverv Rabataftale (25%).

Byg på din omstillingsløsning nu og få overblik


TDC Erhverv One+ kan du bygge selv. En omstillingsløsning kræver et mobilabonnement, som både kan vælges individuelle eller i puljer. Og du kan let tilføje samarbejdsværktøjer, hvis du har behov for det. Prøv det med det samme i konfiguratoren, og få et prisoverslag. Det tager kun få minutter og er helt uforpligtende.


Beregn en prisLæs mere om One+

Eksempler på tilkøb til omstilling


Mobilnummer som hovednummer

Med en omstillingsløsning oplever dine kunder professionel omstilling af kald på hovednummer. Du kan også vælge et mobilnummer som virksomhedens hovednummer. One+ er det fleksible valg.


Fastnetnumre/DDI-numre

Fastnetnumre, som kan bruges til hovednumre og brugere i virksomheden.


Ready Supportaftale

Når du vælger en løsning fra TDC Erhverv, sørger vi altid for, at du kommer godt i gang, så det hele er klar til brug fra første dag. En Ready Supportaftale sikrer dig, at løsningen også er opdateret fremover – uden at belaste de interne ressourcer.

Vælg et moderne callcenter til din løsning

- TDC Erhverv Unity


Unity-porteføljen er fire klienter, der baner vej for mere effektiv drift af callcentret: Desktop, Agent, Supervisor og Receptionist – med Dashboard som tilvalg.

Med de fire klienter i Unity Suiten kan du give dit callcenter et boost af produktivitet, styrke den gode kundeservice og give dine medarbejdere effektive værktøjer, der øger arbejdsglæden.

  • God kundeservice og klare svar takket være CRM

  • Professionel håndtering af opkald med hurtig omstilling til ledige kolleger

  • Eliminering af flaskehalse med dashboards og allokering af agenter i realtid

  • Ledelses- og beslutningsstøtte med rapporter, statistikker og indblik i driften



Vælg et One+ mobilabonnement til din omstillingslæsning


One+ omstillingsløsningerne kræver, at din virksomhed også har One+ mobilabonnementer hos os. De er pakket med fordele og kan vælges individuelt og i puljer. Find de abonnementer, der passer best til dine behov.


Læs mere om One+ mobilabonnementer