Omstilling Omstilling

Få rådgivning

Giv bedre kundeoplevelser med en omstillingsløsning 

Giv dine kunder en god oplevelse med velfungerende omstilling, der sparer tid og besvær for både jer og kunden. Stil om til den rette med det samme, og hjælp kunden i mål. 

Brugervenlige omstillingspakker er den direkte vej til et bedre overblik

Opnå større kundetilfredshed, og giv både kunder og kolleger en lettere hverdag. 

Vi har udviklet attraktive omstillingspakker, der imødekommer behovene i moderne virksomheder, som ønsker at levere en god kundeoplevelse. Kom på forkant med de tjenester, der gør omstillingen til et dynamisk omdrejningspunkt:

  • Velkomstbeskeder, så kunden bliver informeret korrekt med det samme

  • Avancerede svargrupper med kø sikrer, at ingen ringer forgæves, og at kunden får fat i den rette person i virksomheden

  • Musik på hold opretholder kontakt med kunden frem til svar

Se dine muligheder med vores omstillingspakker

Ingen virksomheder er ens. Derfor har vi sammensat tre omstillingspakker med hver deres niveau og kapacitet – Standard, Professionel og Premium.

TDC Erhverv | One+ Omstilling

Hovednummer
Eksterne kan bruge og se jeres fastnetnummer, selv om alle medarbejdere bruger mobil

Velkomsthilsen
Afspil en personlig hilsen, når I ringes op

Åbningstider
Vælg hvilke åbningstider, kunderne skal præsenteres for

Køfunktion 
Udvalgte medarbejdere kan hjælpe med at besvare opkald til jeres hovednummer

Menuvalg
Jeres kunder guides til at vælge den rigtige afdeling

Musik på hold
Giv kunderne en bedre oplevelse, mens de venter

Call Manager
Få et bedre overblik over opkald til jeres virksomhed håndteres med et brugervenlig værktøj hvor i hurtigt kan tilpasse og optimere jeres løsning

* Alle priser er ekskl. moms og med en 2-årig rabataftale Abonnementerne er uden binding og kan opsiges med et varsel på mindst 3 mdr.

Tilkøbspakker til omstilling

TDC Erhverv Unity Suiten

Boost dit callcenter med effektive klienter 
Unity-porteføljen er fire klienter, der baner vej for mere effektiv drift af callcentret: Desktop, Agent, Supervisor og Receptionist – med Dashboard som tilvalg.

Med de fire klienter i Unity Suiten kan du give dit callcenter et boost af produktivitet, styrke den gode kundeservice og give dine medarbejdere effektive værktøjer, der øger arbejdsglæden.

  • God kundeservice og klare svar takket være CRM

  • Professionel håndtering af opkald med hurtig omstilling til ledige kolleger

  • Eliminering af flaskehalse med dashboards og allokering af agenter i realtid

  • Ledelses- og beslutningsstøtte med rapporter, statistikker og indblik i driften

Unity Suiten er integration, optimering af performance og sammensætning af den ideelle løsning til netop dit callcenter.

Læs mere om Unity Suiten

* Alle priser er ekskl. moms og med en 2-årig rabataftale. Abonnementerne er uopsigelige i 12 mdr. og kan herefter opsiges med et varsel på mindst 3 mdr. Leveringstid på simkort er ca. 3 dage. Ved flytning af nummer er levering ca. 7 dage.

Assist App

Din effektive personlige assistent

Udnyt mobilen endnu bedre på farten med visuel voicemail, omstilling, Call Recording og meget mere.

Læs mere om Assist App her

Communicator

Styrk kommunikationen og samarbejdet

Med bl.a. chatfunktion, skærmdeling og videomøder.
Fås i mobilpakker over 10GB.

Læs mere om Communicator

YouSee Musik

Millioner af musiknumre

Inkl. liveradio og playlister inden for alle genrer.

Læs mere om YouSee Musik

Søger du en samlet løsning?

Med TDC Erhverv One+ samler du telefoni, samarbejdsværktøjer og omstilling under ét. Sammensæt løsningen til dine behov, administrer den nemt via selvbetjeningsuniverset, og frigør tid til din forretning.

Til One+

Vælg den rette omstillingsløsning

Kontakt os og hør mere om, hvordan du får det maksimale udbytte af vores omstillingsløsning. Uanset jeres behov, kan vi finde en løsning, der passer til jer.

Udfyld dine oplysninger, og indsend formularen. Så ringer vi til dig inden for en arbejdsdag.

Vi glæder os til at høre fra dig!