På Selvbetjening, kan du oprette medarbejdere, som skal have Teams telefoni. Før du kan vælge en specifik medarbejder, skal du være sikker på at brugeren er oprettet i jeres Azure AD. Du kan læse om jeres Azure AD her.
Opret ny medarbejder med Teams telefoni
- I menupunktet til venstre, skal du klikke på Brugere og derefter vælge Brugeroversigt 

- Efter du har trykket på brugeroversigten, skal du stå i kolonnen Teams Brugere 

- Har du allerede oprettede Teams brugere, vil der i højre side være et punkt der hedder "Opret Teams brugere" 
- Nu skal du indtaste de relevante data i menuen der kommer ude i højre side. 
 
- Indsæt en mail, som skal være oprettet i jeres Azure AD på den medarbejder du vil oprette. Du kan læse om jeres Azure AD her. 
- Vælg Fastnetnummer under Tildel nummer sektionen. 
- Felterne under Øvrige brugeroplysninger bestemmer i selv hvad der skal stå. 
- Nederst i højre hjørne, trykker du på "Opret" 
Brugeren er nu oprettet og vil være tilgængelig under "Teams brugere"
Opret ny medarbejder med internationalt Teams nummer.
- Vælg Brugere og gå derefter i Brugeroversigten fra drop-down menuen. 
- Vælg Internationale Teams Brugere 
 Efter du har trykket på brugeroversigten, skal du stå i kolonnen Internationale Teams Brugere
- Opret bruger med internationalt Teams nummer. 
 Start oprettelsen af brugeren ved at trykke Opret bruger.
- Indsæt brugerens mail og vælg internationalt nummer til brugeren 
- Gennemfør oprettelsen af brugeren 
 Er du tilfreds, skal du klikke på Opret nede i højre hjørne.
 Der er nu tilføjet Teams telefoni med et internationalt nummer til brugeren. Du kan finde nummeret i oversigten over jeres brugere. Klik på Internationale Teams brugere for at se alle brugere med et internationalt nummer. 
