På jeres tasteskabelon findes forskellige typer af taster. På denne side kan du læse om hvad de hver især gør
Genvejstaster på Avaya bordtelefoner
Kalender
Giver dig adgang til din kalender på bordtelefonen
Callcenter
Callcenter giver dig mulighed for at vælge imellem forskellige statusser, såsom Fravær eller Tilgængelig. Du skal være en agent i et callcenter for at bruge denne funktion.
Fast viderestilling
Fast viderestilling viderestiller alle brugerens opkald til et valgt nummer. Nummeret indtastes på telefonen, når funktion ønskes aktiveret.
Viderestilling ved optaget
Viderestiller opkald, når du er optaget. Viderestillingsnummeret indtastes på telefonen, når funktion ønskes aktiveret.
Viderestilling ved manglende svar
Viderestiller opkald, når du ikke svarer opkaldet. Viderestillingsnummeret indtastes på telefonen, når funktion ønskes aktiveret.
Parker opkald
Parker opkald benyttes til at sætte et opkald i venteposition.
Hent parkeret opkald
Hent parkeret opkald får opkaldet tilbage fra venteposition.
Banke på
Aktivér/deaktiver Banke på.
Vil ikke forstyrres
Vil ikke forstyrres benyttes, når brugeren ikke ønsker at modtage opkald.
Pauseskærm
Sætter din pauseskærm i gang.
Samtidig ring
Alle brugerens enheder ringer på samme tid ved indkommende opkald, og opkaldet kan svares på den foretrukne enhed.
Hurtigkald
Med Hurtigkald kan du opsætte en viderestilling til et nummer i eller udenfor din virksomhed.