Find hjælp til at oprette forbindelse til dit mobile bredbånd, hvis du oplever, at der er ingen tjeneste.
Prøv nedenstående trin til at løse problemet med forbindelsen.
Genstart din mobile bredbåndsrouter
Sluk routeren ved at tage strømmen, eller trykke på "tænd/sluk knappen".
Tænd igen efter 10 sekunder.
Tjek om problemet er løst.
Er problemet ikke løst, så gå videre til næste step i guiden.
Er pinkoden slået fra?
I nogle tilfælde kan det være, at pinkoden til simkortet, ikke er blevet slået fra. Pinkoden blokerer for signalet til routeren, hvis den ikke kan indtastes i et display (som fx på en mobiltelefon).
Slå simkortets pinkode fra ved at sætte simkortet over i en mobiltelefon.
Deaktiver simkortets pinkode under mobiltelefonens indstillinger.
iPhone: Gå til Indstillinger -> Mobilnetværk -> PIN-kode til SIM -> Slå fra
Android: Gå til Indstillinger -> ’’Biometriske data og sikkerhed’’ -> ’’Andre sikkerhedsindstillinger’’
-> ’’Konfigurer SIM-kortlås’’ -> Slå fra
Test simkortet i en mobiltelefon
Sæt simkortet over i en mobiltelefon og test om det får forbindelse. Hvis du får forbindelse med simkortet i en mobiltelefon, ligger fejlen ikke på simkortet, men i din router. Kontakt forhandleren af routeren, eller egen it-afdeling.
Kontakt os, hvis routeren er fra TDCFejler forbindelsen fortsat, følger fejlen med stor sandsynlighed simkortet.
Kontakt os, hvis fejlen følger med simkortet