Teknisk support & fejlmelding
Vi bestræber os på at besvare din skriftlige henvendelse indenfor 3 arbejdsdage.
Vi anbefaler derfor at chatte med os, da du vil få den samme hjælp, bare meget hurtigere..
Chat med en medarbejder
Vores chat er den hurtigste måde for dig, at kontakte os på.
Hvorfor skal du vælge chat? Læs mere om det her
Skriv til os
Hjælp til teknisk support
Se vores mest bruge hjælpesider til teknisk support og fejlmelding.
Internet
Mobil
Telefoniløsning
Er du privat kunde?
Betaler du selv for dit abonnement (som privat person), og dermed ikke gennem en virksomhed, er du muligvis kunde hos YouSee. Besøg YouSee, hvis du fx har spørgsmål til dit internet, YouSee Musik, e-mail, TV eller streaming.
Mangler e-mail?
For at kunne give dig den bedst mulige hjælp, har vi ikke en direkte e-mail du kan skrive til.
Vi anbefaler at chatte med os, da du vil få den samme hjælp, bare meget hurtigere.