Oplever du problemer med din bredbåndstelefon, kan der være flere faktorer, der spiller ind. Vi giver dig nogle muligheder til at løse problemet.
Driftsinformation
Virker din telefon ikke, kan det skyldes, at der er et generelt problem i dit område, fx på grund af lynnedslag, tøvejr eller gravearbejde.
Tjek vores Driftsinformation.
Hvis der ikke umiddelbart er generelle problemer i dit område, bør du forsøge nedenstående inden en eventuel fejlmelding.
Genstart dit udstyr
Har du problemer med forbindelsen til din bredbåndstelefon, kan det ofte afhjælpe problemet at genstarte sin router/modem.
Sluk for routeren/modemmet og vent i ca. 10 sekunder, før du tænder igen. Du kan enten slukke for strømmen på stikkontakten eller på udstyret på power-knappen.
Vent til der er lys i internetlampen på forsiden af routeren. Det vil normalt tage et minuts tid, men det kan tage op til 5 minutter.
Test nu, om dit problem er løst.
Løser det ikke dit problem, kan du fejlmelde forbindelsen til os.
Fejlmeld din forbindelse her.