Kundeservice & Kundeoplevelser
TDC Erhverv vil være til stede på konferencen Kundeservice & Kundeoplevelser 2024 i København den 18. april. Vi deltager, fordi konferencen tilbyder en platform, hvor vi kan udforske og diskutere de nyeste udfordringer og muligheder inden for kundeservicebranchen – et område, der er afgørende for vores virksomhed.
Vores fokus vil være på at dele vores ekspertise og indblik i, hvordan teknologiske løsninger kan transformere kundeoplevelsen og effektivisere kundeservice. Ved at være en del af denne begivenhed får vi mulighed for at netværke med branchefolk, udveksle værdifulde indsigt og lære om de nyeste tendenser.
Besøg os på stand 14, hvor vi ser frem til at engagere os i dialog med deltagere, præsentere vores løsninger og diskutere, hvordan vi sammen kan skabe bedre kundeoplevelser.
Praktisk info
Dato: 18. april 2024
Tid: 08:15 - 16:05
Sted: Scandic Copenhagen, Vester Søgade 6, 1601 København
Stand: Nummer 14
Programoversigt: Kundeservice og Kundeoplevelser 2024
8:15 – 9:00: Registrering og morgenmad
9.00 – 9.10: Velkomst ved Johnny Jensen (Peopleteam) og Anders Rønnebech Jensen (CX-ekspert)
Keynotes:
9:10 – 9:50: AI & the Agent, Pete Brown (Cisco)
9.50 – 10.30: Digitalisering af kundeservice hos DSB Frank Haugaard & Ceyda Metin Liechti (DSB)
10.30 – 11.00: Pause
Spor A:
11:00 – 11:30: “CX-maskinrummet hos Tryg”
11.30 – 12.00: “Kundeservice i en energikrise”
12.00 – 13.00: Frokost
13.00 – 13.30: “Stemmens magi hos Clever”
13.30 – 14.00: “Empathy – Future & Past Visions of CX”
14.00 – 14.30: “Hands-on erfaringer hos NS System A/S”
Spor B:
11.00 – 11.30: “AI i kundecenteret: Fra hype til praktisk anvendelse”
11.30 – 12.00: “Verdensklasse service til kunder under pres”
12.00 – 13.00: Frokost
13.00 – 13.30: “Danskernes Foretrukne Bank”
13.30 – 14.00: “Fra produkt- til kundefokus hos BMW”
14.30 – 15.00: Pause og networking
15.00 – 16.05: Afrunding ved Rikke Østergaard (Mentalsundhedsekspert)
16.05 – Slut: Afslutning: Networking og vin