Understøttende møder og samarbejde med Microsoft Teams Rooms

Med Microsoft Teams løsninger kan vores arbejdsliv forblive hybrid og fleksibelt. Med de rette services i skyen er det vigtigere end nogensinde at være på plads og have sikret at mennesker kan arbejde sammen virtuelt – uanset kontor, mødestørrelse eller budget. Der er rum til det hele. Lad os vise jer hvordan!

Gratis Hybrid Meetings Workshop*

Hybrid Meetings Workshop er en heldagssession, der kan hjælpe jer med at definere scenarier og forretningsgange, der prioriterer Hybrid Work for alle typer medarbejdere.

Vi viser jer, ved hjælp af demo, brugerscenarier og anbefalinger, hvordan I kan lægge strukturerede planer og adoptionaktiviteter og dermed komme videre i udnyttelsen og optimeringen af Microsoft Teams Meetings og Microsoft Teams Rooms.

*I samarbejde med Microsoft til kunder med mere end 700 Teams-brugere på EA aftale.

Saml information

Formøder, der sikrer den rette information og viden om nuværende setup og praksis.

Bliv inspireret og klogere

Demo, brugsscenarier og gennemgang af Teams Rooms løsninger.

Læg en plan

Roadmaps og aktivitetsplan, anbefalinger til beslutning og organisatorisk implementering

Hvad skal I gøre?

  • Udpeg jeres kontaktperson som kan tilrettelægge leverancen sammen med os. Kontaktpersonen skal bruge ca. 10 timer.

  • Sørg for at der er opbakning til at bruge tid og kræfter på at få afklaret jeres mødelokale/video-setup.

  • Indkald de rette medarbejdere til workshoppen. De skal bruge ca. 6 timer på arbejdet. Vi hjælper med anbefalinger og planlægning.

  • Få afklaret hvilke emner I ønsker at gennemgå sammen med os, så vi kommer godt rundt, men I ikke drukner i information.

  • Vi hjælper med at lægge en god plan, så sørg for at alle kan deltage og er forberedt deres opgave.

  • Afslut analysen med vores rapport, som kan deles med ledelsen og synliggøre løsningsmuligheder i jeres organisation.