Sletning af mobilbruger på Selvbetjeningen

Senest opdateret: 19. Dec 2025

På denne side kan du læse om sletning af mobilbrugere i jeres telefoniløsning på Selvbetjeningen, samt hvilken betydning det har, hvis en bruger slettes for tidligt, eller hvis brugeren ikke bliver slettet.




Inden sletning af mobilbruger

Når en medarbejder stopper hos jer, som skal have sit nummer med videre, skal i som udgangspunkt selv ind og slette mobilbrugeren under telefoniløsningen på selvbetjeningen, efter nummeret er blevet overdraget, eller opsagt.

Læs om hvordan man overdrager nummeret til en medarbejder her.

Man skal dog være opmærksom på ikke at slette nummeret for tidligt.

Når en mobilbruger slettes i jeres telefoniløsning via selvbetjeningen, ophører telefonnummeret straks med at fungere til taletjenester – både for indgående og udgående opkald.

Såfremt der måtte opstå spørgsmål til processen, eller hvis der er behov for yderligere vejledning, er I naturligvis meget velkomne til at kontakte os, så vi kan assistere jer bedst muligt.




Slet en mobilbruger


Sådan sletter du en bruger i telefoniløsningen:

  1. Gå direkte til jeres telefoniløsning i Selvbetjening her

  2. I menupunktet til venstre, skal du klikke på Brugere og derefter vælge Brugeroversigt

  3. I brugeroversigten vælges brugere, hvis du har flere valgmuligheder, som på billedet

Brugere i SE

Når du er i brugere-menuen er der mulighed for at søge på brugere, enten på navn eller nummer. Når du har fundet brugeren det drejer sig om, kan du trykke "skraldespands-ikonet" i højre side og slette brugeren.





Kontakt

Vi er her for at hjælpe

Derfor er du også mere end velkommen til at chatte og kontakte os direkte,
så vi kan hjælpe dig godt på vej.

Kontakt os

Kontakt ikon med nissehuer