Se hvordan du sender en klage til TDC Erhverv, hvordan vi behandler din klage og hvordan du forholder dig hvis du ikke er tilfreds med afgørelsen.
Vi beklager, at vi ikke har levet op til dine forventninger. Det vil vi gerne rette op på. Hvis du i første omgang har brug for hjælp til at løse et problem og ikke har været i kontakt med vores kundeservice, så kontakt os her.
Du indsender din klage ved at udfylde formularen herunder. Herefter vil vi gøre vores bedste for at hjælpe dig. Vi tager også gerne imod input til, hvordan vi kan forbedre vores service.
YouSee
Drejer klagen sig om YouSee, henviser vi til YouSee's klageprocedure.
Udfyld formularen
For at vi kan behandle din klage, har vi brug for at du udfylder vores formular med de ønskede informationer. Du finder vores formular her.
Sådan behandler vi din klage
Når du sender en klage til os, starter vi behandlingen af din klage. Vores klagebehandling ser ud som beskrevet her under.
Vi modtager din klage
Vi sætter os grundigt ind i din klage
Vi behandler din klage indenfor 10 arbejdsdage
Du vil modtage et svar på din klage
Vi bruger din klage til at blive bedre