Løft jeres produktivitet og arbejdsglæde

SkyApp

- Effektiv og fleksibel hvor du end er

Et godt værktøj til overblik og bedre work/life-balance

Vil du frigøre dig fra skrivebordet uden at give afkald på de funktioner og fordele, som en Skype for Business-løsning giver dig? Så kan du bruge SkyApp til at få adgang til al den information og de muligheder, du har på kontoret.

Hold kontakten med kunder og kolleger med blandt andet:

  • Presence/status på mobil, S4B klient og kalender
  • Kalenderdeling (Microsoft™ Exchange®)
  • Tidsindstilling for visning af OneNumber
  • Styring af nummervisning – OneNumber/mobil til og fra
  • Styring af nummervisning – gruppe/hovednumre til og fra
  • Callback – spar op til 70 % på opkald foretaget i udlandet
  • Roaming Killer (SIP Out) – ring gratis med wi-fi
  • OneNumber
  • Mobile OneNumber
  • Mobile ringegrupper - til-/framelding

OneNumber

- Bestem selv nummeret der skal vises

Sådan styrer du selv dit nummer og samtaletrafikken

Med OneNumber er det dig selv, der bestemmer farten og administrerer dit nummer. Du kan opdele arbejdsliv og privatliv, som du ønsker med OneNumber Classic og få bedre work/life-balance. Eller du kan vælge at bruge dit mobilnummer til alt med OneNumber Mobile, så du er frit stillet mht. at bruge mobil, pc, tablet eller bordtelefon.

Hos TDC Erhverv får du markedets mest intelligente OneNumber-koncept til Skype for Business og Office 365. Et koncept der giver dig mobilt OneNumber og automatisk tidsstyring. OneNumber giver dig mulighed for at vise og modtage opkald via dit arbejdsnummer (fastnetnummer) eller mobilnummer og skifte mellem de to som det passer dig. Denne fleksibilitet gælder uanset om du ringer fra din Skype for Business klient, mobil, tablet eller bordtelefon.

PC reception, IVR og Recording

- God kundeservice, færre tabte kald

Styrk den gode kundeoplevelse – fra start til slut

Kundeservice handler om at give dine kunder en professionel og imødekommende velkomst, klar besked og kompetent behandling fra start til slut. Den opgave er lettere, hvis du kan trække på brugervenlige og driftssikre kommunikationsværktøjer.

PC-reception

TDC Erhvervs PC-reception gør hverdagen nemmere for virksomhedens receptionist. Den giver mobilstatus, kalenderintegration til Exchange, intelligent køfunktion med smart routing og realtids-status-informationer (Presence). Det baner vej for en hurtigere og mere smidig betjening af kunderne.

PC-reception er en komplet platform, skabt til receptionens kommunikationsbehov. Den er udviklet af vores partner Competella, er fuldt integreret med Skype for Business og leveres via skyen. Løsningen har en intuitiv brugergrænseflade og en række Unified Communications-funktioner.

Firma IVR

Jo mere kunderne kan betjene sig selv, desto mere aflaster du de interne ressourcer. Med IVR kan du knytte en række funktioner til dit hovednummer som velkomsthilsen, tast selv-menu, Grupper, natsvar og beskedservice samt online administration. Bemærk: IVR kan leveres med forskellige sprog.

Speaks

En professionel speak gør et godt indtryk, og så er den ensartet fra dag til dag og fra morgen til aften. En speakpakke indeholder typisk fire speaks, der understøtter et godt og smidigt callflow til hovednummeret – det kan være velkomst-, lukketids-, helligdags- og købeskeder. Du vælger speaker ud fra dine ønsker om køb og sprog, og der er naturligvis mulighed for at tilføje flere beskeder for en mere detaljeret opsætning. Køstyring Bliver du frustreret over flaskehalse i telefonbetjeningen? Så kan du bruge køstyring via IVR til at undgå irritation og tabte opkald. Med køstyring via IVR vælger kunden selv forskellige afdelinger, og ved akut overbelastning kan man give kunden klar besked om alternative opkaldsmuligheder. Det giver færre sure miner og færre tabte opkald.

Recording

Hvad var det lige, der blev sagt? Har jeg fået alle kundens ønsker med? Og hvad bestod aftalen egentlig af? Det kan give tryghed og klarhed at optage samtalen, så intet går tabt. Du kan tilvælge Skype for Business Recording som et ekstra modul til den enkelte medarbejder.

Kontaktcenter

- Cloudbaseret løsning til callcentret

 

Effektiv styring af alle kommunikationskanaler

Vil du optimere dine ressourcer og få mest muligt ud af din kontaktfunktion i virksomheden, kan du vælge en cloudbaseret løsning til formålet i forbindelse med Skype for Business. Vi kalder den CC Touchpoint, og den baner vej for, at du kan åbne for alle de kommunikationskanaler, dine kunder foretrækker.

Internationale numre

- Som at ringe lokalt i andre lande

Et tilvalg der giver større lokal tilstedeværelse

Har du og dine medarbejdere meget kommunikation med kunder og leverandører i andre lande, kan det være en fordel at ringe dem op fra et lokalt nummer. Funktionen Internationale numre giver dig mulighed for at foretage og besvare opkald via lokale numre i mere end 50 lande.

Det giver dine samarbejdspartnere oplevelsen af, at du har lokal tilstedeværelse, uden at du behøver et egentligt fysisk kontor i de respektive lande, og uden at du skal investere i nyt udstyr eller indgå lokale aftaler i udlandet.

Du kan også bruge Internationale numre til at dirigere kald til en central kundeservice eller service- og supportfunktion. Det gør det lettere at besvare opkald på det lokale sprog som landet og samtidig spare penge på minuttaksterne.

Ud over selve abonnementet er de indgående kald via Internationale numre gratis uanset varighed (ved kald indenfor virksomhedens globale løsning/numre hos TDC Erhverv), mens vi takserer udgående kald til meget konkurrencedygtige priser.

Det hele selvfølgelig fuldt integreret med TDC Erhverv Skype for Business.