Omstillingsbord

Den gode service starter her

Det er typisk telefonomstillingen, der giver jeres kunder den personlige oplevelse af jeres serviceniveau. Og det er her, leverandører og andre samarbejdspartnere får et indtryk af, hvor nemme og dygtige I er at arbejde sammen med.

Derfor skal omstillingsbordet være både effektivt og enkelt at bruge for jeres receptionist og medarbejdere.

Omdrejningspunkt for god service
Med omstillingsbordet bliver pc'en til omdrejningspunkt for den daglige håndtering af indgående opkald og omstilling i jeres UC-løsning med kombineret ip- og mobiltelefoni. Det gør hverdagen let og effektiv for medarbejderen og giver jeres kunder et godt førstehåndsindtryk. 

Omstillingsbordet har også en indbygget flerfirma-funktion, der viser navn og nummer på det firma, opkaldet er til. På den måde kan medarbejderen svare på opkald til flere firmaer eller afdelinger.

Zylinc Attendant Console - til større virksomheder

Er et komplet omstillingsbord, der indeholder alle de funktioner, som receptionisten har behov for til at håndtere virksomhedens opkald effektivt.

Med Zylinc Attendant Console kan virksomheden styrke samarbejdet mellem flere receptionister samt udvide virksomheden med en ny afdeling, og en ny receptionist - uanset lokalitet. Receptionisten har hele tiden overblik over andre receptionisters tilstedeværelse, og de kan aflaste hinanden ved pauser eller lange opkaldskøer. Virksomhedens kunder oplever dermed en markant kortere ventetid, og receptionisten kan f.eks. tage sig bedre tid til kunden eller andre opgaver.

TDC Erhverv Voquant - til mindre og mellemstore virksomheder

TDC Erhverv Voquant giver en omstilingsbord funktion til receptionister I virksomheden med udvidet funktionalitet. Voquant løsningen består af 3 dele:

  • Voquant PC software til receptionister

  • Server software til indsamling af telefon og kalender status

  • Et klient program til den enkelte medarbejder som viser kollegaers status

Receptionisten kan ved hjælp af omstillingsbords funktionen betjene virksomhedens indkommende kald og se om de medarbejdere der skal omstilles til er optaget eller ledige og om de er i møde eller fri. 

 

Kort film om Omstillingsbordet

- Voquant til mindre og mellemstore virksomheder.

Varighed: 2:08 min.

Det får I med omstillingsbordet

  • Nem og effektiv omstilling via pc – med mus eller tastaturgenveje

  • Kø-information over ventende opkald i kø

  • Indbygget medarbejdertelefonbog med fritekstsøgning

  • Oversigt over medarbejdere med status på, om medarbejderen er ledig, taler i telefon eller optaget af møde

  • Direkte link til medarbejderens kalender

  • Omstillingshistorik der bl.a. viser, hvem opkaldet tidligere er blevet omstillet til

  • Hurtig og effektiv beskedfunktion via mail

Sådan fungerer det

  • Omstillingsbordet udnytter alle de digitale muligheder – fx med opslag i 118 nummeroplysning, så det kan ses på skærmen, hvem der ringer op.

  • Med real-time telefonstatus kan det ses om medarbejdere er ledige eller optaget på telefon eller i møde, før der stilles om.

  • Receptionisten kan vælge at stille om direkte, eller først fortælle modtageren, hvem der ringer.

Vælg serviceaftale

Med TDC Omstillingsbord er du sikret med vores normale service alle hverdage kl. 8-16. Har du behov for ekstra dækning, kan du udvide serviceaftalen til hverdage kl. 8-20, alle dage kl. 8-22 eller alle dage hele døgnet.

Uanset hvilket niveau du vælger, får du alle TDC fordelene:

  • Mulighed for udvidet fejlretning

  • Fast pris pr. måned inkl. materiale, arbejdsløn og transport

  • Fejlmeld hele døgnet

  • Status ved reparation med SMS