Alt i én løsning med TDC Erhverv One

Ip-og mobiltelefoni i Danmark og udland
Fælles datapulje til brug i både Danmark og udland
Internet med markedets højeste driftssikkerhed
Omstillingsbord med fuldt overblik over tilgængelighed

TDC Erhverv One samler telefoni, omstilling, internet, kalenderintegration, chat og video i én løsning, så I kan arbejde bedre sammen på tværs, blive mere effektive og give god kundeservice. I kan altid tilpasse og udbygge jeres One løsning med flere brugerprofiler, hjemmearbejdspladser, konferencetelefoni, musik på hold, velkomsthilsen og meget mere.

Platformen One er bygget på, er så fleksibel, at langt de fleste ønsker kan opfyldes. Det hele med et minimum af administration og til en fast pris pr. bruger pr. måned. Alt bliver serviceret af TDC Erhverv i skyen og på Danmarks bedste mobilnetværk.

Få rådgivning

TDC Erhverv Communicator

– Letter kommunikationen og styrker samarbejdet

I One-løsningen får I også Communicator – et kommunikationsværktøj, som styrker jeres processer og hjælper jer med at samarbejde og kommunikere mere effektivt. I har adgang fra alle enheder, for applikationen findes nemlig både til PC, Mac, smartphones og tablets.

Læs mere om TDC Erhverv Communicator

Priser

Du sammensætter selv din One-løsning ud fra antallet af adresser og brugerprofiler. Brugerprofilen afhænger af den enkelte medarbejders arbejdsmønster og hans eller hendes behov for en bordtelefon og/eller en mobiltelefon. Se mere under hver enkelt brugerprofil, og kontakt os for uddybende informationer.

* Kald fra EU til andre EU-lande end Danmark tæller ned i 50 timers-puljen. ** Hver Kombi- og Mobilbruger kan bruge 18GB/måned i EU. Hvis grænsen bliver overskredet, får modtageren sms, og vi takserer med 4,40 øre pr. MB, uanset om den fælles mobildatapulje er opbrugt eller ej.
 

Om indholdet

TDC Erhverv One smelter telefoni, internetforbindelse, omstilling og apps sammen i én pakke – leveret, serviceret og opdateret af TDC Erhverv. Selvfølgelig på Danmarks bedste Mobilnetværk.

Danmarks bedste mobilnetværk

– En arbejdsdag med mere oppetid

  • Høj oppetid og god dækning overalt i Danmark gavner din kundeservice

  • Teknologisk Institut og P3 har målt TDC's mobilnetværk til at være hurtigst og bedst

  • Ved nedetid bliver fejlen hurtigt identificeret og rettet - og vi holder dig orienteret undervejs, så du kan disponere din tid

Læs mere her

Fællespuljer tale og data

– Så får alle gavn af løsningen

  • One har en fordelagtig forbrugsdeling

  • Bruger den ene medarbejder mere, går det blot fra den, der bruger mindre

Omstilling & Apps

  • PC-omstilling og omstillings-app med statusvisning på kolleger.

  • Call Center og Wallboard, så I altid kan levere professionel kundeservice.

TDC Call Recorder 48 timer

– Så kan du ’spole tilbage’ i dine samtaler

  • Interne, eksterne, ind- og udgående kald via IP-telefoni og mobil bliver optaget

  • Det kan ske automatisk, eller du kan indstille det manuelt

  • Du kan søge i dit personlige arkiv med samtaler fra de sidste 48 timer

Freedome-app

– Beskytter din PC/Mac, tablet og mobiltelefon

  • Ekstra tryghed når du er på offentlige og usikre hotspots herhjemme og i udlandet

  • Tryg browsing uden logning - du er privat og beskyttet

Guard-app

– Beskytter din PC/Mac, tablet og mobiltelefon

  • Mobile enheder er det nye mål for hackere overalt

  • Antivirus scanner dine enheder, så du ikke bringer dine data i fare

  • Mister du din telefon, kan du lokalisere den med Guard-app

  • Du er beskyttet mod sider, der prøver at stjæle dine oplysninger. 

Guard app

Personal Assistant-app

– Gør mobilen til en effektiv sekretær

  • Visual voicemail, aflyt, indtal, slet og del dine talebeskeder direkte i app'en 

  • Omstilling af samtaler til kollega eller eksternt nummer  

  • Automatisk viderestilling, hvis du ikke selv kan eller vil tage imod opkald 

  • Firmatelefonbog med alle dine kollegers kontaktinformationer 

  • Vælg, om du vil have opkald på dit arbejds- eller privatnummer 

  • Statusvisning: Se dine kollegaers tilgængelighed på telefon og i deres kalender 

  • Kalenderintegration (MS Exchange): Se hvornår din kollega er optaget/ledig 

Læs mere

YouSee Musik

– Underholdning lige ved hånden

  • Et ekstra plus til arbejdet, i pausen og efter fyraften

  • Vælg fra millioner af musiknumre og hør dem i bilen eller på et musikanlæg

Læs mere om YouSee Musik

Job/Privat Zone*

– Brugeren bestemmer selv, hvor opkaldet går hen

  • Job Zone: Opkald på både kontor-, lokal- og mobilnummer

  • Privat Zone: Opkald på mobil, mens opkald til  kontor- og lokalnummer sendes til beskedsvar

  • Forudsætter, at der er knyttet et fastnetnummer til brugeren

Hør kunderne fortælle om TDC Erhverv One

Hør hvordan Folkemødet bruger deres TDC Erhverv One løsning

Se videoen og hør hvordan foreningen folkemødet på Bornhold bruger deres TDC Erhverv One løsning når de på få uger vokser fra 5 til 200 medarbejdere og hvilke krav det stiller.
 
Længde: 2.04

Hør Brother Nordic fortælle om TDC Erhverv One

Se videoen og hør Brother Nordic fortælle om TDC Erhverv One og hvorfor netop denne løsning passer godt til deres virksomhed.

Længde: 3:25

Relaterede produkter

TDC Erhverv Scale

Den skalérbare løsning, som I selv kan konfigurere for den enkelte medarbejder.

Læs mere om løsningen her

TDC Erhverv Skype for Business

Skype for Business er en cloudbaseret løsning bygget på Microsoft Office 365 med fuld integration af telefoni, videokald, onlinemøder, chat, kalenderintegration, presence og dokumentdeling

Læs mere her

Hent materiale

Download produktblad

Spørgsmål og svar

  • Hvilke fordele giver TDC Erhverv One?

    • Med TDC Erhverv One fremstår I altid professionelle i markedet og opnår en række konkurrencefordele: 
    • Minimal administration betyder mindre spildtid og højere produktivitet. 
    • En fremtidssikret løsning, der automatisk bliver vedligeholdt og udvidet med ny funktionalitet
    • Fuld sikkerhed og stabilitet på tværs af løsningen, så jeres forretning ikke bliver bremset af hverken nedbrud eller indbrud.
    • Med et selvbetjeningsunivers kan I døgnet rundt selv oprette eller nedlægge brugere, tilføje hjemmearbejdspladser eller foretage andre justeringer i løsningen.
    Opdateret 19.02.2018 11.48
  • Hvordan kommer jeg igang med TDC Erhverv One?

    1. På det første møde mellem dig og din TDC Erhverv-rådgiver gennemgår vi jeres samlede kommunikationsbehov. På baggrund af jeres specifikke ønsker bygger vi jeres One-løsning.
    2. Derefter får I en leverancekoordinator tildelt, der er jeres faste kontaktperson, som styrer den samlede proces og udarbejder en plan for bl.a. nummerportering, opsætning af router og andre tekniske detaljer.
    3. I får besøg af en tekniker, som gennemgår jeres nuværende kommunikationsløsninger og internetforbindelser, og som kortlægger eventuelle mangler i forhold til udrulningen af jeres One-løsning.
    4. One bliver installeret, nummerporteringen afsluttes, og I er luften med jeres nye løsning.
    5. Ca. 14 dage efter installationen, får I et opfølgnings-besøg fra jeres leverancekoordinator, som sammen med jer gennemgår løsningen og foretager mindre finjusteringer.
    Opdateret 19.02.2018 11.48