Med One er det lettere at levere professionel kundeservice

Omstillings- og kommunikationsløsning så dine kunder ikke ringer forgæves
Mindre administration da alt bliver serviceret og opdateret af TDC Erhverv
Bedre overblik med fast pris pr. bruger og fleksibel tilpasning efter behov
Driftssikkerhed: Telefoni, internet og omstilling på Danmarks bedste mobilnetværk

Dine kunder forventer klare svar, når de kontakter din virksomhed. Og kan du ikke svare, skal du hurtigt finde en kollega, der kan. TDC Erhverv One gør serviceflowet smidigt, for løsningen samler omstilling, telefoni, internet og kalender under ét, så hele organisationen bliver bundet sammen - og kunden bliver glad.

Ingen virksomheder er helt ens, og derfor kan du tilpasse TDC Erhverv One præcist til dine ønsker og behov. Har du en receptionist? Bruger nogle kun mobil og andre mobil og bordtelefon? TDC Erhverv One forener omstilling og kommunikation, så alle får de optimale værktøjer - det hele til en fast pris pr. bruger pr. måned.

Forestil dig perspektivet: Du kan se, hvem der er ledig til at tage telefonen. Du kan se kundehistorik. Du kan løbende justere antallet af brugere. Det hele med et minimum af administration, da alt bliver serviceret af TDC Erhverv i skyen og foregår på Danmarks bedste mobilnetværk. Kort sagt: Du får overskud til den gode kundeservice.

Priser

Du sammensætter selv din One-løsning ud fra antallet af adresser og brugerprofiler. Brugerprofilen afhænger af den enkelte medarbejders arbejdsmønster og hans eller hendes behov for en bordtelefon og/eller en mobiltelefon. Se mere under hver enkelt brugerprofil, og kontakt os for uddybende informationer.

* Kald fra EU til andre EU-lande end Danmark tæller ned i 50 timers-puljen. ** Hver Kombi- og Mobilbruger kan bruge 18GB/måned i EU. *** Hvis grænsen bliver overskredet, får modtageren sms, og vi takserer med 4,40 øre pr. MB, uanset om den fælles mobildatapulje er opbrugt eller ej. For udsætter at der er koblet et fastnetnummer til brugerprofilen.
 

Features

TDC Erhverv One smelter telefoni, internetforbindelse, omstilling og apps sammen i én pakke – leveret, serviceret og opdateret af TDC Erhverv. Selvfølgelig på Danmarks bedste Mobilnetværk.

Danmarks bedste mobilnetværk

– En arbejdsdag med mere oppetid

  • Høj oppetid og god dækning overalt i Danmark gavner din kundeservice

  • Teknologisk Institut og P3 har målt TDC's mobilnetværk til at være hurtigst og bedst

  • Ved nedetid bliver fejlen hurtigt identificeret og rettet - og vi holder dig orienteret undervejs, så du kan disponere din tid

Læs mere her

Fællespuljer tale og data

– Så får alle gavn af løsningen

  • One har en fordelagtig forbrugsdeling

  • Bruger den ene medarbejder mere, går det blot fra den, der bruger mindre

Omstilling & Apps

  • PC-omstilling og omstillings-app med statusvisning på kolleger.

  • Call Center og Wallboard, så I altid kan levere professionel kundeservice.

TDC Call Recorder 48 timer

– Så kan du ’spole tilbage’ i dine samtaler

  • Interne, eksterne, ind- og udgående kald via IP-telefoni og mobil bliver optaget

  • Det kan ske automatisk, eller du kan indstille det manuelt

  • Du kan søge i dit personlige arkiv med samtaler fra de sidste 48 timer

TDC Communicator Ekstra

– En app der styrker samarbejdet i organisationen

  • Ring direkte fra pc med headset

  • Videosamtaler, chatfunktion og skærmdeling

  • Virksomhedens telefonbog, omstilling med statusvisning

  • Virtuelt møderum til gruppechat og telekonferencer

  • Integration med Outlook

Freedome-app

– Beskytter din PC/Mac, tablet og mobiltelefon

  • Ekstra tryghed når du er på offentlige og usikre hotspots herhjemme og i udlandet

  • Tryg browsing uden logning - du er privat og beskyttet

Guard-app

– Beskytter din PC/Mac, tablet og mobiltelefon

  • Mobile enheder er det nye mål for hackere overalt

  • Antivirus scanner dine enheder, så du ikke bringer dine data i fare

  • Mister du din telefon, kan du lokalisere den med Guard-app

  • Du er beskyttet mod sider, der prøver at stjæle dine oplysninger. 

Guard app

Personal Assistant-app

– Gør mobilen til en effektiv sekretær

  • Visual voicemail, aflyt, indtal, slet og del dine talebeskeder direkte i app'en 

  • Omstilling af samtaler til kollega eller eksternt nummer  

  • Automatisk viderestilling, hvis du ikke selv kan eller vil tage imod opkald 

  • Firmatelefonbog med alle dine kollegers kontaktinformationer 

  • Vælg, om du vil have opkald på dit arbejds- eller privatnummer 

  • Statusvisning: Se dine kollegaers tilgængelighed på telefon og i deres kalender 

  • Kalenderintegration (MS Exchange): Se hvornår din kollega er optaget/ledig 

Læs mere

YouSee Musik

– Underholdning lige ved hånden

  • Et ekstra plus til arbejdet, i pausen og efter fyraften

  • Vælg fra millioner af musiknumre og hør dem i bilen eller på et musikanlæg

Job/Privat Zone*

– Brugeren bestemmer selv, hvor opkaldet går hen

  • Job Zone: Opkald på både kontor-, lokal- og mobilnummer

  • Privat Zone: Opkald på mobil, mens opkald til  kontor- og lokalnummer sendes til beskedsvar

  • Forudsætter, at der er knyttet et fastnetnummer til brugeren

Relaterede produkter

TDC Scale

Den skalérbare løsning, som I selv kan konfigurere for den enkelte medarbejder.

Læs mere om løsningen her

Omstillingspakker

100 % mobil omstillingsløsning til det mindre telefoni behov

Læs mere her

Spørgsmål og svar

  • Hvilke fordele giver TDC Erhverv One?

    • Med TDC Erhverv One fremstår I altid professionelle i markedet og opnår en række konkurrencefordele: 
    • Minimal administration betyder mindre spildtid og højere produktivitet. 
    • En fremtidssikret løsning, der automatisk bliver vedligeholdt og udvidet med ny funktionalitet
    • Fuld sikkerhed og stabilitet på tværs af løsningen, så jeres forretning ikke bliver bremset af hverken nedbrud eller indbrud.
    • Med et selvbetjeningsunivers kan I døgnet rundt selv oprette eller nedlægge brugere, tilføje hjemmearbejdspladser eller foretage andre justeringer i løsningen.
    Opdateret 19.02.2018 11.48
  • Hvordan kommer jeg igang med TDC Erhverv One?

    1. På det første møde mellem dig og din TDC Erhverv-rådgiver gennemgår vi jeres samlede kommunikationsbehov. På baggrund af jeres specifikke ønsker bygger vi jeres One-løsning.
    2. Derefter får I en leverancekoordinator tildelt, der er jeres faste kontaktperson, som styrer den samlede proces og udarbejder en plan for bl.a. nummerportering, opsætning af router og andre tekniske detaljer.
    3. I får besøg af en tekniker, som gennemgår jeres nuværende kommunikationsløsninger og internetforbindelser, og som kortlægger eventuelle mangler i forhold til udrulningen af jeres One-løsning.
    4. One bliver installeret, nummerporteringen afsluttes, og I er luften med jeres nye løsning.
    5. Ca. 14 dage efter installationen, får I et opfølgnings-besøg fra jeres leverancekoordinator, som sammen med jer gennemgår løsningen og foretager mindre finjusteringer.
    Opdateret 19.02.2018 11.48