Office 365 Office 365

Features

Word

Opret, skriv og rediger professionelle tekstdokumenter. Registrer dine og andres ændringer, og hold styr på kommentarer i dine Word-dokumenter - og markér dem som udført med svarknappen.

Excel

Opret tabeller og formler og evaluer dem med skarpe analyseværktøjer. Spar tid på at formatere oplysninger i Excel, så du hurtigere kan opnå indsigt ud fra dine data. Nye værktøjer genkender dine mønstre og udfylder automatisk data. Excel anbefaler diagrammer, der er bedst egnet til dine data, og giver dig et eksempel på, hvordan dataene kommer til at se ud.

PowerPoint

Overbevis dit publikum med imponerende præsentationer. Del din PowerPoint præsentation via nettet, så dit publikum kan være med, uanset hvor de befinder sig.

OneNote

Saml dine noter et centralt sted. Integrer Excel regneark, diagrammer, lydklip, videoer og stort set alle andre slags filer i dine OneNote notesbøger. Du kan gemme, søge i og synkronisere noterne med OneNote apps på dine øvrige enheder, så du kan bruge eller dele dem, uanset hvor du er.

Outlook

Få styr på dine kontakter, e-mails og deadlines. Reager hurtigere via de integrerede svar, der er placeret i den oprindelige meddelelse i Outlook. Du skriver bare svaret i læseruden.

Publisher (kun pc)

Skab professionelle publikationer og marketingmaterialer. Spar tid med muligheder for billedudskrivning online i Publisher.

Access (kun pc)

Administrér dine databaser og opret statusrapporter. Opret hurtigt lister og opsummeringer af data fra en relateret tabel eller forespørgsel i Access. Du skal blot klikke på et element for at åbne en detaljeret visning af det.

OneDrive

Brug OneDrive til at gemme dokumenter, noter, fotos, musik, videoer eller andre filtyper. Du kan få adgang til dine filer fra stort set alle enheder, og du kan dele filerne med andre.

SharePoint

Microsoft SharePoint er en webbaseret videndelings- og dokumentstyringsportal fra Microsoft. Du kan bruge den til at konstruere websteder til at dele information og samarbejde med andre om dokumenter. SharePoint er ikke tiltænkt at skulle erstatte den normale filserver, men som et samlingssted for deling af information.

Skype for Business

Saml dit team ved blot at dele et link - med et enkelt klik kan alle nemlig deltage i dit onlinemøde på enhver enhed. Mødets webadresse er tilpasset kun til jer. Optag møder, del din skærm og lav noter i PowerPoints for at samarbejde i realtid med op til 250 personer.

Microsoft Teams

Kommuniker ved hjælp af chat, møder og opkald. Teams er én samlet løsning til chat og onlinemøder. Vær vært for lyd-, video- og onlinemøder, og chat med personer inden for din organisation såvel som uden for. Samarbejd med andre vha. integrerede Office 365-apps. Med Teams er teamwork en leg.

Yammer

Yammer hjælper dig med at øge engagementet hos alle i organisationen. Opret communities, der fører folk sammen om fælles emner, interesser og arbejdsområder. Indsaml ideer og feedback på tværs af dit professionelle netværk for at bygge videre på andres arbejde og opnå bedre resultater.

Du vil udnytte de bedste programmer og de nyeste samarbejdsværktøjer til at løse dine opgaver. Du prioriterer din tid og har fokus på ikke at bruge for meget af dagen på ting, der ikke skaber værdi for din forretning. Office 365 er et nærliggende valg, hvis du vil have mest muligt ud af din tid.

Med Office 365 har du adgang til de nyeste versioner af programmerne i Office-pakken. Læg dertil Outlook, Microsoft Teams, OneDrive lagerplads i skyen og muligheden for at udvide løsningen med spændende samarbejdsværktøjer og telefoni. Så tegner der sig billedet af en fleksibel fremtid. 

Stand-alone eller hele pakken?

Du kan med fordel købe Office 365 via TDC Erhverv, også selv om du i første omgang udelukkende har brug for de grundlæggende Office-programmer, Outlook og en hverdag uden besværlige opdateringer. For det giver dig muligheden for at udvide senere.

Ønsker du en bredere og mere smidig kommunikationsplatform, kan du kombinere Office 365 med for eksempel SharePoint, Yammer og Microsoft Teams. Eller du kan integrere løsningen med Skype for Business, kalender, mobilpakker og meget mere.

Med TDC Erhverv som partner bevarer du din handlefrihed og fleksibilitet, fordi vi dækker hele spektret, så du ikke skal handle med flere leverandører og have besværet med at koordinere leverancerne.

 

Kom i gang og kom videre


Flyt fokus til forretningsudvikling

Med en cloudbaseret løsning skal du ikke tænke på drift, vedligehold, sikkerhed og opgraderinger. Alle Office 365-pakker køber du på abonnementsbasis med automatisk opdatering af softwaren. Det giver jer lavere driftsomkostninger, styrker sikkerheden og frigør ressourcer til forretningsudvikling i stedet for drift. 


Spar 30 minutters bøvl hver dag

En analyse viser, at medarbejdere kan øge deres effektivitet markant ved at bruge Office 365. I det første år sparede medarbejderne i undersøgelsen gennemsnitligt 30 minutter hver dag. I takt med, at de blev mere fortrolige med den nye måde at arbejde på, steg tidsbesparelsen til 45 minutter hver dag.


Hør IT-kordinator Kim Moberg fra Eurowind Energy fortælle om oplevelsen med Office 365 og TDC Erhverv som leverandør af løsningen.