Fejlmeld bredbåndstelefon

Hvis du oplever problemer med din bredbåndstelefon, kan der være flere faktorer, der spiller ind. Vi giver dig her en række mulige løsninger, der kan afhjælpe problemerne

Virker din telefon ikke, kan det skyldes, at der er et generelt problem i dit område, f.eks. på grund af lynnedslag, tøvejr eller gravearbejde. Du kan se mere i vores driftsinformationer [link] ved at slå dit telefonnummer eller EM-nummer op.

Hvis der ikke umiddelbart er generelle problemer i dit område, bør du forsøge med disse løsninger, før du fejlmelder din telefon, da de ofte kan afhjælpe problemet:

  1. Hvis du har en HomeBox, så kan det ofte hjælpe at genstarte din HomeBox

  2. Test dit udstyr

  3. Læs artiklen Problemer med bredbåndstelefoni

Genstart din HomeBox

På bagsiden af din HomeBox sidder der i højre side en powerknap. Sluk for HomeBoxen på denne og vent i ca. 5 sekunder, før du tænder igen.

Vent til der er lys i @-knappen på forsiden af HomeBoxen. Det vil normalt tage et minuts tid, men det kan tage op til 5 minutter.

Test nu, om dit problem er løst.

Løser det ikke dit problem, kan du fejlmelde din telefon ved at ringe på 70 70 90 90.

Online fejlmelding

Du kan også fejlmelde online, hvis din virksomhed er bruger af Selvbetjenings online fejladministrations tjeneste, FAS Internet. Med FAS Internet kan du også følge opdaterede driftsinformationer og planlagt vedligeholdelse for hele landet.

Har du stadig brug for hjælp?

Du er altid velkommen til at kontakte os: