Her på siden finder du information om bestilling og aktivering af nyt simkort mv.
Du bestiller simkort i Selvbetjening, hvis du har administratorrettigheder. Herefter sender vi dig et nyt simkort inden for ca. 2 arbejdsdage.
Er du medarbejder, og har du brug for et nyt simkort, skal du kontakte din IT-administrator, som kan bestille et nyt via vores Selvbetjening.
Du aktiverer selv dit simkort. Det kan du gøre på 3 forskellige måder.
Selvbetjening
a. Log på Selvbetjening
b. Vælg dit abonnement
c. Vælg "Skift simkort" under ”Simkort”
d. Indtast de sidste 4 cifre i simkort-nummeret
På tdc.dk
a. Gå til tdc.dk/aktiversimkort
b. Indtast dit mobilnummer
c. Indtast de sidste 4 cifre i simkort-nummeret
Ring på 70 70 44 94
a. Ring på 70 70 44 94
b. Indtast dit mobilnummer
c. Indtast de sidste 4 cifre i simkort-nummeret
Hvis du skal skifte simkort på et datadelingskort, skal du bruge det mobilnummer, som kortet er tilknyttet.
Ovenstående gælder ikke hvis du har et MobilFlexConnect/TDC Erhverv Mobil abonnement, da simkortet her bliver aktiveret, når du sætter simkortet i din mobiltelefon.