Bestil og aktiver simkort

Her på siden finder du information om bestilling og aktivering af nyt simkort mv.

Bestil nyt simkort

Du bestiller simkort i Selvbetjening, hvis du har administratorrettigheder. Herefter sender vi dig et nyt simkort inden for ca. 2 arbejdsdage.

Er du medarbejder, og har du brug for et nyt simkort, skal du kontakte din IT-administrator, som kan bestille et nyt via vores Selvbetjening.

Aktiver dit simkort

Du aktiverer selv dit simkort. Det kan du gøre på 3 forskellige måder.

  1. Selvbetjening
    a. Log på Selvbetjening
    b. Vælg dit abonnement
    c. Vælg "Skift simkort" under ”Simkort”
    d. Indtast de sidste 4 cifre i simkort-nummeret

  2. På tdc.dk
    a. Gå til tdc.dk/aktiversimkort
    b. Indtast dit mobilnummer
    c. Indtast de sidste 4 cifre i simkort-nummeret

  3. Ring på 70 70 44 94
    a. Ring på 70 70 44 94
    b. Indtast dit mobilnummer
    c. Indtast de sidste 4 cifre i simkort-nummeret

Skift simkort til datadelingskort

Hvis du skal skifte simkort på et datadelingskort, skal du bruge det mobilnummer, som kortet er tilknyttet.

Der er 3 tilfælde, hvor simkortet allerede er aktivt, når du modtager det

  1. Når simkortet er nyoprettet simkort
  2. Når du foretager en nummerportering (skifter nummer fra ét teleselskab til et andet)
  3. Hvis du har udskiftet dit simkort i forbindelse med en tyverispærring

Ovenstående gælder ikke hvis du har et MobilFlexConnect/TDC Erhverv Mobil abonnement, da simkortet her bliver aktiveret, når du sætter simkortet i din mobiltelefon.

Har du stadig brug for hjælp?

Du er altid velkommen til at kontakte os: