Her på siden finder du information om aktivering af simkort og eSIM.
Der er 3 tilfælde, hvor simkortet allerede er aktivt, når du modtager det
Når du bestiller et nyt mobilabonnement
Når du skifter nummer fra ét teleselskab til et andet
Hvis du har udskiftet dit simkort i forbindelse med en tyverispærring
Manuel aktivering af simkort
Hvis vi sender et nyt simkort til et eksisterende abonnement, skal du i de fleste tilfælde selv aktivere simkortet.
Det kan du gøre på 3 forskellige måder.
På tdc.dk
Gå til tdc.dk/aktiversimkort
Indtast dit mobilnummer
Indtast de sidste 4 cifre i simkortnummeret
Ring på 70 70 44 94
Ring på 70 70 44 94
Indtast dit mobilnummer
Indtast de sidste 4 cifre i simkortnummeret
Er du administrator i jeres virksomhed, kan du gøre brug af Selvbetjening.
Find dit abonnement/nummer
Vælg "Skift simkort" under fanen ”Simkort”
Indtast de sidste 4 cifre i simkortnummeret
eSIM
eSIM kan kun aktiveres når et fysisk simkort allerede er aktivt.
Det vil sige at du skal have et aktivt fysisk simkort, som kan erstattes af et eSIM.
Det er ikke muligt at bestille eSIM under oprettelsen af et nyt mobilabonnement.
eSIM bestilles via vores selvbetjening.
Gå til Selvbetjening.
Har du ikke adgang til Selvbetjeningen, kan det bestilles her.