Løs problemer med at logge ind i TDC Erhverv Trådløs

Oplever du problemer med at logge ind i TDC Erhverv Trådløs, kan det skyldes, at adgangskoden er forkert, der er problemer med internetforbindelsen, eller at du ikke har adgang til systemet.

Forkert adgangskode

Er den adgangskode, du forsøger at logge ind i TDC Trådløs med, ikke den rigtige, kan du få tilsendt en ny adgangskode ved at klikke på Send ny adgangskode i log-in vinduet. Vi sender dig med det samme en ny adgangskode til den e-mail, du oplyste, da du oprettede login til TDC Trådløs.

Har du fået ny e-mail-adresse, skal dit brugernavn og adgangskode nulstilles, før du kan logge ind. Kontakt Kundeservice for mere hjælp.

Du kan ikke få adgang til TDC Erhverv Trådløs

Får du beskeden ”Du kan ikke få adgang til systemet”, kan det hjælpe at lukke alle programmer, der har forbindelse til din virksomhed, fx mailprogrammer og fællesdrev.

Kan du stadig ikke få adgang til TDC Erhverv Trådløs, selvom det fremgår af din ordrebekræftelse, at du skal have adgang, kan du kontakte Kundeservice for mere hjælp.

Har du stadig brug for hjælp?

Du er altid velkommen til at kontakte os: