TDC Erhverv PC-Sikkerhed blokerer din internetbrowser

Forhindrer TDC PC-Sikkerhed, at du kan få adgang til internettet, kan det være fordi, at firewallen ikke tillader det. Du skal i så fald ændre indstillinger i PC-Sikkerheds firewall.

Sådan ændrer du indstillinger i PC-Sikkerheds firewall

  1. Højreklik på PC-Sikkerheds-ikonet i proceslinjen og vælge ’Åbn TDC PC-Sikkerhed’

  2. Klik på ’Indstillinger’

  3. Klik på ’Netværksforbindelser’

  4. Vælg ’Programstyring’. Står der ’Afvis’ under ’Udgående’ og ’Indgående’ blokerer firewallen for din internetbrowser

  5. Dobbeltklik på dit internetprogram

  6. Sæt ’Udgående (klient) forbindelse’ til ’Tillad’

  7. Klik ’OK’ 8. Gør det samme for andre internet- og mailprogrammer

Firewallen bør nu ikke længere blokere for din internetbrowser.

Har du stadig brug for hjælp?

Du er altid velkommen til at kontakte os: