Som medarbejder har du mulighed for at bestille medarbejderprodukter, hvis din arbejdsgiver har indgået en aftale med TDC om en bruttolønsordning. Det er muligt at bestille medarbejderbredbånd, medarbejdermobil og/eller medarbejdertelefoni.
For at kunne bestille produkter via TDC Medarbejderkoncepter kræver det, at din arbejdsgiver har indgået aftale med TDC om en bruttolønsordning. Bestillingen foregår via en særlig oprettet hjemmeside, som TDC stiller til rådighed. Denne hjemmeside er unik for jeres virksomhed.
For at kunne tilmelde dig TDC Medarbejderbredbånd skal din arbejdsgiver have indgået en aftale om dette med TDC. Derudover er det en forudsætning, at der er en aktiv forbindelse til din husstand. Det kan eksempelvis være TDC Fastnet, TDC ISDN, TDC Basislinje eller en telefonforbindelse hos en anden udbyder. I enkelte tilfælde kan en anden fastnetudbyder dog begrænse adgangen til at TDC lægger bredbånd på linjen.
Her finder du svar på de mest almindelige spørgsmål om Medarbejdermobil. Er dit spørgsmål om Medarbejderkoncepter generelt, finder du svaret i fanen Generelt.
For at kunne få Medarbejdertelefoni er et det en forudsætning, at du har Medarbejderbredbånd. Det er fordi, Medar-bejdertelefoni kører over bredbånd. Medarbejdertelefoni kan installeres på samme måde som Medarbejderbredbånd – du kan selv vælge selv at installere eller at få en tekniker ud.
Du er altid velkommen til at kontakte os: