Flytning af abonnement

Overvejer du at flytte eller opsige dit abonnement, kan du finde den nødvendige information her.

Sådan melder du flytning

Skal din virksomhed eller medarbejder flytte, kan du bestille flytning her. Vi anbefaler, at du bestiller flytning 4 uger før den ønskede flyttedato. Der kan være længere leveringstid, hvis flytningen kræver teknikerbesøg.

Meld flytning

Godt at vide, når du skal flytte nummer

Hvis du skal have flyttet din telefonforbindelse til en ny adresse, kan vi ofte foretage en flytning af din telefonforbindelse i løbet af en uge. Telefonforbindelsen åbnes hurtigst muligt på din nye adresse. Du kan vælge din flyttedato, hvis den ligger maks. 6 måneder ude i fremtiden. 

Der kan gå 1-2 uger* før, at flytningen træder i kraft, hvis det er nødvendigt at sende en tekniker ud på adressen. Det kan fx være, hvis telefonstikket er defekt, eller der skal trækkes kabler og sættes stik op for første gang. Du kan ringe til Kundeservice på 70 70 90 90 og spørge, om der findes installation på din nye adresse. 

Du får besked om den endelige dato i løbet af en uge efter, at du har meldt flytning.

*) Hvis der også skal flyttes eller oprettes Bredbånd eller Hjemmearbejdsplads, vil du få besked om hvornår installationen kan være klar på den nye adresse. Vi anbefaler, at du melder flytning af Bredbånd eller Hjemmearbejdsplads mindst 1 måned i forvejen, da installationen kan tage et par uger.

Nyt eller gammelt telefonnummer?

Du kan sagtens beholde dit nummer, uanset hvor i Danmark du flytter hen.

Hvis du ikke vil beholde dit gamle nummer, vælger vi et nyt til dig. Du kan ønske de sidste fire cifre, og hvis de er ledige, forsøger vi at få dem med i dit nye telefonnummer.

Når du skal flytte og have dit Bredbånd med

Har du både Fastnet og Bredbånd, så flyttes begge produkter, når du flytter din fastnettelefon til en ny adresse. Det kan kræve, at en tekniker skal ud på den nye adresse, og derfor anbefaler vi, at du melder flytning af Bredbånd 1 måned i forvejen.

Har du Bredbånd hos os, men fastnet hos en anden udbyder, så skal du kontakte din fastnetudbyder for at få flyttet din fastnettelefoni. Herefter kontakter vi dig, så vi kan oprette dit Bredbånd på din nye adresse.

Meld flytning

Har du stadig brug for hjælp?

Du er altid velkommen til at kontakte os: