Opsig abonnement

Senest opdateret: 29. Feb 2024

Ønsker du at opsige et abonnement, kan det gøres i vores Selvbetjening.

Inden du går i gang
Du skal logge ind i Selvbetjening og klikke på "Abonnement" i menupunktet til venstre.



Sådan opsiger du et abonnement i Selvbetjening

  1. Find og vælg abonnement
    Find det nummer (abonnement) som du gerne vil opsige. Du kan enten scrolle ned af listen eller indtaste nummeret i søge tabellen.

    Billedet viser, hvor du kan søge i tabellen på Selvbetjening for at finde dit abonnement
  2. Klik på nummeret (abonnementet)
    Klik på det abonnement, som du vil opsige.

    Billedet viser, hvor du vælger et abonnement, som du kan ændre på i Selvbetjening - TDC Erhverv
  3. Klik på Opsig knappen
    Klik på knappen “Opsig”. En ny sektion vil åbne i højre side af skærmen.

    Billedet viser knappen hvor du kan opsige abonnementer i Selvbetjening
  4. Vælg dato og klik på Bekræft
    Vælg en dato for opsigelsen. Hvis du er sikker på, at du vil opsige abonnementet, skal du klikke på “Bekræft”.

    Billedet viser hvor du bekræfter opsigelsen i Selvbetjening


Fortrudt opsigelsen?

Hvis du ønsker at fortryde din opsigelse, kan du trykke på knappen “Fortryd opsigelse” i abonnements-oversigten.

Billedet viser hvor du kan fortryde opsigelsen i Selvbetjening

Når du har trykket på “Fortryd opsigelse”, vil fortrydelsen blive behandlet. Du vil ikke kunne se det i din Selvbetjening med det samme. Har du spørgsmål eller oplever udfordringer, er du velkommen til at kontakte os. Kontakt os her